Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، برخی منابع خبری گزارش‌هایی از اخلال در سامانه‌های ارتباطی در آمریکا در بحبوحه اعتراضات در این کشور منتشر کرده‌اند.

برخی منابع خبری امروز دوشنبه گزارش‌هایی از قطع ارتباطات در سراسر آمریکا در بحبوحه اعتراضات در این کشور منتشر کرده‌اند.

روزنامه «دیلی‌صاباح» نوشته گزارش‌هایی از قطع ابزارهای ارتباطی از جمله خدمات تلفن در آمریکا دریافت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت مانند «Comcast» و «AT&T» گزارش دادند همزمان با اعتراضات، دسترسی به اینترنت در شهرهایی مانند شیکاگو، لس‌آنجلس و هیوستون دچار اخلال شده است.

تظاهرات‌های گسترده در آمریکا برای اعتراض به قتل خشونت‌آمیز «جورج فلوید» در برخی از شهرهای آمریکا به خشونت کشیده شده است. دست‌کم در ۱۵ ایالت و واشنگتن نیروهای گارد ملی برای سرکوب این اعتراضات مستقر شده‌اند.

آمریکا از دوشنبه هفته پیش، در پی انتشار فیلمی از قتل خشونت‌آمیز یک مرد سیاه‌پوست به دست یک افسر پلیس به صحنه اعتراضات سراسری تبدیل شده است.

تصاویر منتشرشده در آن فیلم نشان می‌دهد یک افسر پلیس زانویش را روی گردن این مرد ۴۶ ساله به نام «جورج فلوید» قرار داده است. فلوید بر اثر این اتفاق جانش را از دست داده و تظاهرات‌های گسترده در شهر مینیاپولیس، محل این حادثه، و شهرهای بزرگ دیگر آمریکا آغاز شده است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سامانه های ارتباطی اعتراضات قطع آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان امسال تاکنون ۶ هزار مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند.
رحمتی افزود: از این تعداد هزار و ۵۰۰ مورد در بخش کالای عمومی و چهار هزار و ۵۰۰ مورد در بخش خدمات بوده است.
وی افزود: از مجموع گزارش‌های دریافتی پنج هزار مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و هزار مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شده است.
رحمتی گفت: بیشتر شکایات در خصوص کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تعطیلی خودسرانه و درج نشدن قیمت بود است.
وی خاطرنشان کرد: مردم علاوه بر تلفن گویای ۱۲۴ می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی ۱۲۴ شکایات خورد را بارگذاری کنند.

 

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی سی و سه روستا به قصرقند مسدود شد
  • جم و دیر؛ رکورد دار بارش‌های جوی
  • انسداد محور ارتباطی دلگان به ایرانشهر
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان
  • رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری
  • برقراری ارتباط ایمن در ۷۰ روستا با تلاش راهداران خراسان جنوبی
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن 70 روستا
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۷۰ روستا
  • اعتراضات علیه ممنوعیت کنگره فلسطین در برلین