Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال لیورپول در تمرینات روز دوشنبه با حلقه‌ زدن و زانو زدن در مرکز زمین، جنایت اخیر پلیس آمریکا را محکوم و با اعتراضات مردمی علیه نژادپرستی اعلام همبستگی کردند.

دوشنبه گذشته نیروهای پلیس آمریکا در شهر مینیاپولیسِ ایالت مینه‌سوتا یک شهروند سیاه‌پوست را به شکلی هولناک خفه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
انتشار فیلم قتل جورج فلوید، موجب اعتراضات گسترده مردمی در شهرهای مختلف آمریکا شد که تاکنون ادامه دارد. اعتراضات مردمی علیه نژادپرستی و رفتار وحشیانه پلیس آمریکا از مرزهای این کشور فراتر رفته و در شهرهای کانادا، نیوزلند، و دانمارک نیز مردم به خیابان آمدند و این جنایت را محکوم کردند.   انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش تیم فوتبال لیورپول بازیکنان لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع انزجار از صهیونیست ها وحمایت از مردم غزه در شهرقدس برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه تجمع اعتراضی نسبت به ادامه جنایت‌های اسرائیل غاصب و جنایتکار علیه مردم مظلوم اما مقاوم غزه و فلسطین در شهرقدس برگزار شد.

آحاد مردم مؤمن، متدین و روزه دار قدس در این اجتماع مردمی حضور پیدا کرده و شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند و بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از مردم غزه نشان دادند.

مردم شهرقدس امروز در حالی در تجمع پرشور جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند، که یک هفته دیگر در روز جهانی قدس به صورت گسترده‌تر انزجار خود را از صهیونیست‌ها اعلام خواهند کرد.

حاضران در این اجتماع مردمی همچنین خواستار پایان دادن به سکوت جامعه جهانی در قبال جنایت‌های اسرائیل علیه مردم غزه شدند در این تجمع پلاکاردهایی با تمثال امامین انقلاب، شهید سلیمانی، شهدای غزه و برخی کودکان فلسطینی که به خاک و خون کشیده شده‌اند، نیز در دستان مردم دیده شد.

کد خبر 6063775

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان لیورپول به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • علمای اهل سنت آذربایجان غربی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند
  • علمای اهل سنت استان بوشهر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند
  • تجمع انزجار از صهیونیست ها وحمایت از مردم غزه در شهرقدس برگزار شد
  • علمای اهل سنت استان بوشهرجنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کردند
  • علمای اهل سنت بوشهر جنایت صهیونیست‌ها را محکوم کردند
  • پزشکان یزدی، جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان شفای غزه را محکوم کردند
  • سخنرانی بایدن از سوی معترضان حامی فلسطین مختل شد
  • مردم گرگان جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان غزه را محکوم کردند
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند