Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@08:35:02 GMT

سود کرونا برای تیم فوتبال استقلال

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۹۱۳۳

سود کرونا برای تیم فوتبال استقلال

کرونا به ضرر هر تیمی هم که باشد برای استقلال یک نعمت بود تا از همه لحاظ به ثبات برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در آخرین بازی که در لیگ برتر برگزار کرد مقابل گل‌گهر شکست خورد و از آن روز تا به حال لیگ برتر تعطیل است؛ تعطیلی‌ای که به ضرر آبی‌های تهرانی نشد و حالا استقلالی‌ها با تمام قوا برای شروع مجدد لیگ برتر آماده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمین تمرین مخملی
استقلال پیش از شیوع بیماری کرونا برای تهیه زمین تمرین مشکل داشت و زمین چمن ورزشگاه انقلاب هم کیفیتش را از دست داده بود و علاوه بر آن در روز‌های بارانی نمی‌توانست میزبان تمرینات استقلال باشد. با کشت مجدد و استراحت زمین چمن مجموعه انقلاب حالا استقلال یک زمین تمرین مناسب دارد. چمن مخملی که برای تیم سرعتی و تکنیکی مجیدی نعمتی برای تمرین است و با پایان فصل بارش باران‌ها هم دیگر استقلال بدون زمین تمرین نمی‌ماند.

بازگشت مصدومان
دیاباته، غلامی، یزدانی، اسماعلی، میلیچ و… مصدومان قبل از کرونای استقلال بودند که به آمادگی کامل برای ادامه تمرینات رسیدند و مجیدی در شروع مجدد بازی‌ها نگرانی‌ای برای غیبت شاگردانش ندارد.

فرار از روند شکست
استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به الاهلی عربستان و در لیگ برتر هم به گل‌گهر سیرجان باخت. تیم مجیدی قبل از شیوع کرونا روی دور باخت افتاده بود و نیاز به انگیزه مجدد داشت که کرونا به کمک مجیدی آمد و آن‌ها را از روند متوالی شکست‌ها نجات داد.

استراحت بازیکنان
استقلال قبل از تعویق فوتبال در سه جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های پرفشاری را پشت سر می‌گذاشت. شاگردان مجیدی که مجبور به بازی در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا هم بودند، از خستگی گلایه می‌کردند و تعطیلی ۳ ماهه بازی‌ها فرصت خوبی بود تا استراحت کرده و جان تازه‌ای بگیرند.

شارژ مالی
یکی از دغدغه‌های استقلالی‌ها دریافت معوقه قراردادشان در لیگ نوزدهم بود. با آمدن سعادتمند به جای فتحی این مشکل هم تا اندازه‌ای حل شد و حالا بازیکنان بدون تفکر به مشکلات مالی آماده بازی‌های پیش رو می‌شوند. حقوق دیاباته و میلیچ هم پرداخت شده و آبی‌ها دیگر نگران فسخ قرارداد بازیکنان تأثیرگذار خارجی تیم هم نیستند.

دور شدن فولاد از اوج
استقلال در اولین بازی لیگ برتر بعد از شیوع کرونا مهمان فولاد خوزستان است که ۳ بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته بود و در بهترین شرایط به سر می‌برد. کرونا روند برد‌های متوالی فولاد را هم قطع کرد و حالا استقلال با تیمی بازی می‌کند که هنوز اجازه میزبانی ندارد و به اجبار در تهران تمرین می‌کند.

کرونا به ضرر هر تیمی هم که باشد برای استقلال یک نعمت بود تا از همه لحاظ به ثبات برسد. ثبات در مدیریت، آمادگی بازیکنان و رفع مشکلات سخت‌افزاری و… همگی در این سه ماه اتفاق افتاد و استقلال بعد از کرونا دیگر هیچ بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن ندارد.
منبع: خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ لیگ برتر استقلال مجموعه انقلاب گل گهر استقلال گل گهر لیگ لیگ برتر مجموعه انقلاب زمین تمرین لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم است.

تمرین امروز این تیم از ساعت ۱۲:۳۰ و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت. الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 6085717

دیگر خبرها

  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • اکبرپور: حرف‌های جواد نکونام درباره ایشان درست بود!
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم