Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران از ورود این شورا به موضوع حریق در بوستان ولایت و پارک جنگلی چیتگر خبر داد و گفت: درصورتی که قصوری در این زمینه باشد حتما با آن به طور جدی برخورد خواهد شد.

حجت نظری در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره حریق در بوستان ولایت و چیتگر اظهار داشت: موضوع محیط زیست یکی از موضوعات و مسائل مورد توجه مدیریت شهری تهران است و با توجه به حساسیت‌هایی که درپی دو حریق رخ داده در بوستان ولایت و پارک چنگلی چیتگر ایجاد شده است، شورای شهر نیز با همکاری دیگر ارگان‌ها همچون پلیس به این موضوع ورود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه آیا احتمال عمدی بودن حریق در این فضا وجود دارد یا خیر، گفت: تاکنون چنین شواهدی به دست شورا نرسیده است، اما قطعا با ورود شورا به این موضوع تمام این موارد بررسی شده و چنانچه عمد یا حتی قصوری در کار باشد حتما با آن به طور جدی برخورد خواهد شد. 

این عضو شورای شهر خاطر نشان کرد: همچنین در این حادثه بررسی خواهد شد که آیا موارد ایمنی و الزامات لازم برای اطفای حریق در این فضاها رعایت شده است؟

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست شورای شهر تهران ولایت شورای شهر بوستان ولایت شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه

به گزارش خبرآنلاین ،سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ مردی حدودا ۶۰ ساله در پی وقوع حریق یک ساختمان مسکونی در محله مجیدیه شمالی خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت:سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این حادثه که صبح امروز در محله مجیدیه رخ داد، گفت: در ساعت ۱۱:۱۳ صبح امروز، یک مورد آتش سوزی ساختمان به آدرس مجیدیه شمالی، خیابان حسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که درپی آن بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند، گفت: آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که حریق در یک ساختمان مسکونی چهار طبقه ۱۲ واحدی رخ داده و کانون آن واحدی ۷۰ متری در طبقه سوم بوده است. هنگام حضور آتش‌نشانان در محل این واحد کامل شعله‌ور بوده و شعله‌های آتش در حال سرایت به واحدهای مجاور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصه برای اطفای حریق اقدام کردند و در همین هنگام، دو انفجار کوچک نیز به خاطر وجود ظرف‌های کوچک بنزین و افشانه‌های قابل اشتعال در محل رخ داد. به نظر می‌رسد که در این واحد، وسایل عموما قدیمی و خراب نگهداری می‌شد که دچار حریق شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان مشغول اطفای حریق بودند که در جریان آن با پیکر مردی حدودا ۶۰ ساله مواجه شدند که بلافاصله این فرد را خارج کرده و در اختیار عوامل اورژانس دادند، اما متاسفانه به تائید عوامل اورژانس، این فرد جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش خاموش شد و دقایقی قبل آتش نشانان به ایستگاه بازگشتند. تیمی از کارشناسان آتش‌نشانی نیز اقدامات خود برای یافتن علت این حادثه را آغاز کرده‌اند.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896388

دیگر خبرها

  • جزییات حریق کانکس در پایانه شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • وقوع حادثه ترافیکی در قندوز
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع شد
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است
  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است
  • ممنوعیت ورود سگ‌ به بوستان‌های تهران
  • ممنوعیت ورود سگ به بوستان‌های تهران
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان