Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن عصر امروز با حضور مدیرعامل این باشگاه پیگیری شد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی عصر امروز برگزار شد که جواد محمدی مدیرعامل این باشگاه در تمرین امروز حضور یافت.

ذوبی‌ها در حالی تمرینات خود را پیگیری می‌‌کنند که میودراگ رادولوویچ سرمربی سبزپوشان هنوز به ایران بازنگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ذوبی‌ها تأکید دارند که محدودیت پروازها مانع بازگشت سرمربی تیمشان شده است و باید دید رادولوویچ سرانجام به اصفهان بازمی‌گردد یا خیر.

بازیکنان ذوب‌‌آهن در حالی زیر نظر محمد صلصالی، حسن استکی و مربیان خارجی این تیم تمرین می‌کنند که روز گذشته برای دومین بار تست کرونا دادند و منتظر اعلام نتایج آن هستند.

اصفهان| مرحله دوم تست کرونا از بازیکنان ذوب‌آهن انجام شداصفهان| آخرین خبر از زمان بازگشت رادولوویچ؛ محدودیت پروازها مانع بازگشت سرمربی و مهاجم ذوب‌آهنحدادی‌فر: کار سازمان لیگ فوتبال بسیار سخت است/ اطلاعی از وضعیت رادولوویچ ندارم

مرحله اول تست کرونا از بازیکنان، کادر فنی و عوامل تیم فوتبال ذوب‌آهن هفته گذشته انجام و جواب تست تمام نفرات منفی اعلام شد.

ذوب‌آهن که در فصل جاری عملکردی پر فراز و نشیب داشته با 22 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

سازمان لیگ قصد داد فصل 98-99 فوتبال را از 29 خردادماه با برگزاری دیدار معوقه تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان و از دوم تیرماه با برگزاری 9 هفته باقیمانده این رقابت‌ها از سر بگیرد.

انتهای پیام/165

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!

بهرام رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!

طرفداری | بهرام رضاییان که پیشتر به عنوان سرپرست باشگاه فولاد مشغول به کار بود، از شروع سال ۱۴۰۳ به عنوان مدیرعامل فعالیت انجام می‌دهد.

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفتگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت:

جایگاه من در هیات رییسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیات فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود:

این موضوع شامل هیات رییسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • دیدار مدیرعامل پرسپولیس با شهردار منطقه ۵
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • مدیرعامل دارالقرآن اهل‌بیت اصفهان: قرآن و ادعیه‌های بلااستفاده یا فرسوده خود را به ما بسپارید