Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزارت ورزش و جوانان در مورد بازگشایی باشگاه‌ها و انجام لیگ‌های ورزشی خود را کاملا تابع مصوبات ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت و درمان می‌داند و هرگاه براساس اقتضائات و شرایط زمانی و مکانی مصوبات این ستاد تغییر کند وزارت ورزش و جوانان نیز طبق آن در تصمیمات و برنامه ریزی‌های خود تجدید نظر کرده ومطابق شرایط روز تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 23:20 - 12 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۷۲۱

خبرگزاری میزان-وزارت ورزش و جوانان در پی مصاحبه وزیر بهداشت و درمان بیانیه‌ای صادر کرد.

 متن کامل بیانیه‌ را در زیر می‌خوانید:

وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمانی کشور لازم می‌داند با توجه به مصاحبه امروز وزیر محترم بهداشت و درمان توضیحات زیر را ارائه کند:

وزارت ورزش و جوانان در طول ۱۰۰ روز گذشته کاملا براساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا عمل کرده و همچنان هم بر اساس این مصوبات عمل می‌کند ضمن اینکه در همه این مدت با وزارت بهداشت و درمان همکاری و هماهنگی کامل داشته و دارد و همچنان هم به این رویه ادامه می‌دهد.

مجوز بازگشایی باشگاه ها، اماکن ورزشی و تمرینات تیم‌های فوتبال حاضر در لیگ برتر و لیگ یک طبق بند‌های ۱۰ و ۱۱ مصوبه بیستمین جلسه ستاد ملی کرونا درتاریخ ۹۹/۲/۲۷ که بریاست رییس جمهور محترم برگزار شدو نیز براساس ابلاغیه مورخ ۹۹/۲/۳۱ آقای دکتر علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان صادر شده که بر اساس آن شروع تمرینات لیگ برتر و دسته یک از تاریخ ۹۹/۳/۱ و شروع مسابقات از ۹۹/۳/۲۲ بدون تماشاگر و براساس پروتکل لیگ فوتبال بلامانع اعلام شده است. البته این ابلاغیه مفاد دیگری نیز در مورد بازگشایی اماکن ورزشی اعم از باشگاه‌های بدنسازی، استخر‌های روباز و... نیز دارد که اطلاع رسانی شده است.

وزارت ورزش و جوانان در مورد بازگشایی باشگاه‌ها و انجام لیگ‌های ورزشی خود را کاملا تابع مصوبات ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت و درمان می‌داند و هرگاه براساس اقتضائات و شرایط زمانی و مکانی مصوبات این ستاد تغییر کند وزارت ورزش و جوانان نیز طبق آن در تصمیمات و برنامه ریزی‌های خود تجدید نظر کرده ومطابق شرایط روز تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد نمود.

در پایان یکبار دیگر لازم می‌دانیم از تلاش وزیر محترم بهداشت ودرمان واموزش پزشکی و همچنین کادر درمانی کشورتشکر و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کنیم.

بیشتر بخوانید: نشان پهلوانی به معاون وزیر ورزش و جوانان اهدا شد

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ستاد ملی کرونا وزارت ورزش و جوانان وزارت بهداشت و درمان ستاد ملی کرونا باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!

مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از اداره کل ورزش استان مازندران خواست به سرعت اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان این استان را بررسی و گزارش کند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در مازندران امروز اتفاقات تلخ و عجیبی رخ داد. ویدئویی که از این درگیری در مجازی مجازی منتشر شده، حاکی از آن است که در درگیری از سلاح سرد استفاده شده است.

پس از اتفاقات رخ داده در جریان این رقابت‌ها، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خواست تا به قید فوریت، تخلفات رخ‌داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

دیگر خبرها

  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی