Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@20:20:36 GMT

ورود شورای شهر به موضوع حریق در بوستان ولایت و چیتگر

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۹۴۶۰

ورود شورای شهر به موضوع حریق در بوستان ولایت و چیتگر

عضو شورای شهر تهران از ورود این شورا به موضوع حریق در بوستان ولایت و پارک جنگلی چیتگر خبر داد و گفت: درصورتی که قصوری در این زمینه باشد حتما با آن به طور جدی برخورد خواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت نظری درباره حریق در بوستان ولایت و چیتگر اظهار داشت: موضوع محیط زیست یکی از موضوعات و مسائل مورد توجه مدیریت شهری تهران است و با توجه به حساسیت‌هایی که درپی دو حریق رخ داده در بوستان ولایت و پارک چنگلی چیتگر ایجاد شده است، شورای شهر نیز با همکاری دیگر ارگان‌ها همچون پلیس به این موضوع ورود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

جزئیات آتش‌سوزی در جنگل چیتگر دستگیری ۳ مظنون در حادثه آتش‌سوزی بوستان ولایت

وی با بیان اینکه آیا احتمال عمدی بودن حریق در این فضا وجود دارد یا خیر، گفت: تاکنون چنین شواهدی به دست شورا نرسیده است، اما قطعا با ورود شورا به این موضوع تمام این موارد بررسی شده و چنانچه عمد یا حتی قصوری در کار باشد حتما با آن به طور جدی برخورد خواهد شد.

این عضو شورای شهر خاطر نشان کرد: همچنین در این حادثه بررسی خواهد شد که آیا موارد ایمنی و الزامات لازم برای اطفای حریق در این فضاها رعایت شده است؟

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم آتش سوزی پارک چیتگر بوستان ولایت شورای شهرتهران تهران حجت نظری اخبار حوادث بوستان ولایت شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، بنا به اخبار رسیده از صحن شورا، جلسه امروز با موضوع پاسخ‌گویی "حسین مهدی‌زاده" شهردار ارومیه به ۹ سوال ۸ تن از اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه بعد از پاسخ شهردار به سوالات اعضای شورا و بعد از رای گیری اعضای شورای شهر نسبت به پاسخ‌های شهردار قانع نشدند و استیضاح شهردار ارومیه با ۶ رأی مثبت اعضا تأیید شد.

به گفته سخنگوی شورای شهر، ریاست شورا حداکثر تا ۱۰ روز موظف به تعیین وقت جلسه استیضاح و رأی‌گیری در این خصوص خواهد بود.

گفتنی است، چنانچه در آن جلسه ۸ نفر از اعضا شورای شهر به برکناری شهردار رأی بدهند وی برکنار و سرپرست جدید از بین پرسنل شهرداری ارومیه انتخاب خواهد شد و اگر آرا برکناری به حد نصاب لازم نرسید حسین مهدی‌زاده کماکان شهردار باقی خواهدماند.

در ماه‌های اخیر انتقادات زیادی از عملکرد شهردار ارومیه مطرح شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898406

دیگر خبرها

  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه