Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@16:50:15 GMT

عضو شورای شهر تهران تفهیم اتهام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۹۵۶۸

عضو شورای شهر تهران تفهیم اتهام شد

رویداد۲۴ به گزارش روز دوشنبه معاونت ارتباطات شورای اسلامی شهر تهران؛ «محمدجواد حق‌شناس» درباره حضورش در دادسرای فرهنگ و رسانه گفت: صبح امروز با توجه به احضار قبلی، در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شدم.

حق شناس افزود: مشخص شد احضار بر اساس گزارش اطلاعات سپاه در خصوص نطق پیش از دستور به تاریخ ۱۹ فروردین ماه امسال در صحن شورای اسلامی شهر تهران، به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در آن سخنرانی، نگرانی‌ها و پیشنهاداتی در خصوص نحوه مواجهه با کرونا بیان کرده بودم و در جلسه رسیدگی به بازپرس اعلام کردم.

به گفته وی ادعای مطروحه مبنی بر نشر اکاذیب در گزارش مزبور حاصل سوتفاهمی ناشی از هیجانات رسانه‌ای بوده و تناسبی با واقعیات نداشت.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد که نکته قابل توجه برخورد قانون‌مدار و محترمانه بازپرس شعبه بود.

حق شناس افزود: پس از تفهیم اتهام، جلسه بازپرسی با صدور قرار تامین پایان یافت. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، شورای شهر ، حق شناس سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شورای شهر حق شناس شهر تهران حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: مراسم محوری ۱۲ فروردین ۱۴۰۳، در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و با سخنرانی آیت الله رئیسی رئیس جمهوری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پنجشنبه - ۹ فروردین ۱۴۰۳ - در جمع خبرنگاران ، ۱۲ فروردین را از ایام الله دانست که باید برای همیشه زنده بماند و بیان کرد: گرامیداشت این مناسبت بزرگ در نمازهای جمعه ۱۰ فروردین مورد توجه سخنرانان و خطبای نماز جمعه قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول اظهار کرد: تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و فضاسازی شهری و تبیین این رخداد بزرگ در محافل و مجالس از دیگر برنامه های این مناسبت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: از آنجایی که روز ۱۲ فروردین با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان مقارن گردیده است در مراسم باشکوه احیای شب ۲۱ ماه رمضان به این مهم پرداخته خواهد شد و در آستان های مقدس خاصه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مصلی تهران و مصلی های آستان ها و مراسم احیا در مساجد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: از آنجایی که بنیانگذار و معمار کبیر این نظام مقدس امام راحل بودند ، مراسم محوری ۱۲ فروردین با همکاری آستان مبارک حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در حرم مبارک ایشان با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد که از مردم انقلابی تهران دعوت می شود از ساعت ۲۳ شب ۲۱ ماه رمضان در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد از ساخت مسجد در پارک قیطریه: تخریب شعائر اسلامی است
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • ماجرای رأی لحظه آخری احمدی نژاد بعد از عمل جراحی پلک
  • ماجرای رأی لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات مجلس
  • اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
  • اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • هنیه عازم تهران است