Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس جنگی مرنی عصر دوشنبه در نشست با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل قطب آبیاری بوده و کمیته منطقه‌ای آبیاری و زهکشی برای اولین بار در اردبیل راه‌اندازی شده است که می‌تواند برای مناطق مختلف استان تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به وجود پروژه‌های بزرگ در حوزه آب استان اردبیل افزود: در استان اردبیل ۱۰ سد مخزنی بزرگ، ۵۰ سد مخزنی کوچک، ۲ هزار کیلومتر رودخانه مرزی و غیر مرزی، ۶ هزار حلقه چاه، ۵۰ آب معدنی گرم و ۸۰ چشمه آب معدنی سرد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگی‌مرنی از اجرای طرح آبیاری زهکش در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: طرح آبیاری زهکشی در ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان اردبیل اجرا شد و در حال حاضر برای تداوم این طرح برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل با تاکید بر لزوم هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های بخش آب در مناطق مختلف استان اردبیل نیازمند همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی مربوطه است که هماهنگی‌های لازم به عمل می‌آید.

کد خبر 4939725

منبع: مهر

کلیدواژه: آب منطقه ای اردبیل آبیاری نوین ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر یاسوج ستاد مقابله با کرونا استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، عبدالرضا سید احمدی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال زراعی جاری حدود ۱۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان به زیر کشت چغندرقند رفت.

از آغاز برداشت چغندر قند در استان تاکنون ۵۹ هزار و ۸۰۰ تن محصول برداشت شده است.

وی ادامه داد: این میزان برداشت از ۹۲۰ هکتار از مزارع چغندر قند استان خوزستان انجام شده است.

 پیش بینی می‌شود امسال بیش از از این میزان بین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن محصول چغندر قند از مزارع استان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • اجرای آبیاری ۲۲۰۰ هکتاراز اراضی پایاب سد سهند
  • آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان