Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ دوازدهم خرداد ماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

ببخشید مزاحم شدم، مدرسه ماندگار البرز می‌خواهد ۳ تا آزمون حضوری از بچه‌های دهمی و یازدهمی بگیره و این کار به‌شدت خطرناک و خلاف قانون؛ اولیا دانش آموزان هم که زنگ می‌زنند مدرسه، کادر آموزشی میگه نگران نباشید باید عادت کنیم به این موضوع. وقتی به مدیر مدرسه هم گفتیم که بازرس می‌آید، گفت ما طوری شما رو می‌چینیم که هیچ‌کس نتواند بفهمد یازدهمی هستید یا دوازدهمی . لطفا پیگیری کنید، چون همه‌ی بچه‌ها از وسایل نقلیه مثل اتوبوس و مترو باید استفاده کنن برای رسیدن به مدرسه و ما زورمان به مدرسه نمی‌رسد.

 

سلام خدا قوت بابت کانال خوبی که زدید، ولی ای‌کاش بیشتر به اخبارومشکلات درون مملکت خودمان می‌پرداختید تا اخبار یک کشور دیگِ که هیچ ربطی به ما ندارد و قتل یک سیاه‌پوست که بازم به ماربطی ندارد قضاوت کار خداست دست‌مریزاد.

سلام تو را به خدا بداده ما بازنشسته تأمین اجتماعی برسید به خدا آلان تو برج سه هستیم. هنوز حقوقمان را اضافه نکردن چرا مگر ما با بازنشستگان کشوری چه فرقی می‌کنیم.

 

سلام وقت به خیر چند روز پیش یکی از راننده‌های بی‌ملاحظه اتوبوس در خط کرج به گرم‌دره به خاطر سرعت زیاد و عدم رعایت فاصله با خودروی جلو متأسفانه قادر به کنترل ماشین نشد و ترمز خطرناکی زد. به‌طوری که مسافرین خانم به سمت جلوی اتوبوس پرتاب شدن که یکی از خانم‌ها متأسفانه دچار آسیب دندان و خونریزی دهان و همچنین بینی شد. تا حالا چند بار به سازمان بازرسی اتوبوس‌رانی هم زنگ زدیم متأسفانه کسی جوابگو نبود.

متأسفانه هیچ اطلاع‌رسانی درباره نحوه فروش سهام عدالت توسط بانک‌ها انجام نمیشه. بنده بعد از اتمام مراحل درسایت بانک سپه اقدام به واگذاری وکالت فروش توسط بانک کردم. ولی متأسفانه به هر شعبه بانک یا امداد بانک مراجعه می‌کنم هیچ اطلاعی ندارند که ادامه کار کی و چگونه اتفاق میفتد.

سلام یه گزارش از نمایندگی‌ها ایران‌خودرو و سایپا تهیه کنید تعداد زیادی ماشین دارند و بدون پلاک باقیمت زیاد می‌فروشند البته اگر بپرسی ازشون می‌گویند که مال مشتری هست گذاشته برای فروش، ولی دروغ می‌گویند مال خودشان هست چندتاشون من آدرسشان میگم ۱_نمایندگی ایران‌خودرو در جاده تهران۲-نمایندگی سایپا در کمربندی بالایی۳ خیابان سرباز۴- سایپا در اول جاده کرمان بم (سرآسیاب). 


همه نمایشگاه‌های ماشین، ماشین صفر دارن بدون پلاک قیمت هاشون هم از همه‌جا بالاتر با تعزیرات برید سراغشان خصوصاً نمایشگاه‌های بین پل ابوذر تا چهارراه باقدرت واقع در خود شهر کرمان. اینا همه گفتم مال استان کرمان شهر کرمان.

 

هیچ قسمت از سایت شما هم راه حل غیر فعال کردن سامانه پیامکی تون رو نزده یکی جواب بده مشکل منو رفع کنید.


خسته نباشید. چرا کارگران ساختمانی با این شرایط کنونی بیمه بیکاری شامل حالشان نمی‌شود . تعداد زیادی هم هستند شاید چندین میلیون نفر می‌شوند . تو را خدا برسانید به گوش مدیران دولتی.

سلام. امروز برای دریافت وام ۴ میلیونی به شعبه تأمین اجتماعی مراجعه کردم. می‌گویند که اصلاً همچنین وامی نداریم در حالیکه قبلاً اعلام‌شده به بازنشسته‌های تأمین اجتماعی که تا به حال وام دریافت نکردند وام ۴میلیونی و با صلاحدید بالاترین مسئول شعبه پرداخت می‌شود.


سلام ما مردم روستای سرنی از توابع شهرستان فاریاب در جنوب استان کرمان هستیم که روستامون از کمترین حجم اینترنت محرومِ کلی دانش‌آموز و معلم و دانشجو به خاطر نبود اینترنت از درس و مدرسه و دانشگاه جا ماندند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند

ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار استان در قالب احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و اهالی این مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

مجتبی صارمی ششم اردیبهشت در جلسه کنترل پروژه اپراتور همراه اول که با حضور مدیر مخابرات منظقه لرستان برگزار شد بر تسریع در اجرای پروژه های ابلاغی استان لرستان از طرف وزارت متبوع تاکید کرد.

وی افزود: این جلسه با هدف بررسی آخرین وضعیت و پیشرفت پروژه های ابلاغی وزارت ارتباطات در قالب طرح توسعه ارتباطات روستایی برگزار شد.

صارمی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار استان در قالب احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و اهالی این مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اضافه کرد: تامین پوشش ارتباطی مابقی روستاهای واجد شرایط در این خصوص در دست اقدام است.

در ادامه این جلسه نبی الله شمسی‌فر مدیر مخابرات منطقه لرستان و نمایندگان اپراتور همراه اول برخی مشکلات و موانع موجود در اجرای پروژه های ابلاغی را مطرح کردند که تصمیمات لازم جهت رفع موارد مطرح شده و تسریع در اجرای پروژه‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟