Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) در جلسه تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان خوزستان گفت: رسیدن نفتکش‌های ایران به قاره آمریکا علی رغم شیطنت‌های آمریکا نشان دهنده اقتدار سپاه و بسیج و همچنین نقش تاثیر گذار ایران در منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تحریم‌های ظالمانه آمریکا از جوانان کشور ما دانشمندان حماسه ساز آفرید.

حاجتی به نیابت از سردار فرماندهی محترم سپاه حضرت ولیعصر (عج)، مهندس بسیج آقای محمد خانچی را به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج مهندسین صنعتی معرفی کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) بیان کرد: بسیج مهندسی استان از جایگاه بیستم به دوم صعود کرده و کاملا رضایت بخش است. او همچنین از زحمات پور ناصری تقدیر ویژه به عمل آورد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج مهندسین سپاه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مهدی هنری با بیان اینکه در این ایام سه هزار و  ۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد ۲۱۲۰ نفر برادر و ۱۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند.

هنری افزود: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان