Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@09:34:05 GMT

واکنش مجیدی به اتفاقات اخیر استقلال

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۹۷۳۵

واکنش مجیدی به اتفاقات اخیر استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال از حضور بازیکنان خارجی در تمرینات خوشحال است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال استقلال تهران که برای شروع مجدد لیگ برتر مهیا می‌شود، تمرینات خود را زیر نظر فرهاد مجیدی دنبال می‌کند.

در این راستا علاوه بر رفع مصدومیت بازیکنان استقلال، بازگشت هروویه میلیچ و شیخ دیاباته به تمرینات باعث خوشحالی مجیدی و هواداران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال برای رسیدن به موفقیت در مسابقات آتی، روی توانایی‌های نفرات خود حساب باز کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی‌گردد؟

پس از جدایی فرهاد مجیدی از تیم فوتبال اتحاد کلباء، شایعات زیادی پیرامون آینده سرمربی سابق استقلال شکل گرفت. در ابتدا اخباری مبنی بر حضور احتمالی او در تیم المپیک امارات منتشر شد که منشأ این خبر نیز، انتشار یک استوری از سوی مجیدی بود که لباسی با لوگو فدراسیون امارات را بر تن داشت.

در ادامه مشخص شد که این تصویر مربوط به یک دوره مربیگری بوده و ارتباطی با حضور مجیدی در تیم المپیک امارات ندارد. سپس اخباری درخصوص حضور احتمالی فرهاد در یکی از تیم‌های اماراتی منتشر گردید و حتی مدیربرنامه‌های وی اعلام کرد که ممکن است مجیدی به زودی هدایت تیمی را در امارات برعهده بگیرد.

طی روزهای اخیر و پس از جدایی پاکو خمس از تراکتور، برخی شایعات در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی یکی از گزینه‌های هدایت تیم تبریزی است. حتی هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور در گفتگویی که شب گذشته با برنامه شب‌های فوتبالی داشت، در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه مجیدی یکی از گزینه‌های جانشینی خمس بوده، این موضوع را تکذیب نکرد.

اما حالا پیگیری‌ها نشان می‌دهد که مجیدی به تمامی پیشنهاداتی که از تیم‌های لیگ برتر به دستش رسیده، پاسخ منفی داده است. مدیر برنامه‌های سرمربی سابق اتحاد کلباء می‌گوید که فرهاد در مقطع فعلی هیچ تمایلی برای بازگشت به لیگ برتر ایران ندارد و شایعات منتشره در این خصوص بی اساس است.

در نتیجه به نظر می‌رسد که باید شاهد ادامه دوران مربیگری مجیدی در خارج از کشور باشیم. ممکن است که سرمربی پیشین استقلال برای فصل بعد منتظر پیشنهاداتی از لیگ امارات باشد تا این بار شانس خود را در تیم جدیدی امتحان کند.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • واکنش باشگاه تراکتور به حمله هواداران به بازیکنان
  • واکنش باشگاه تراکتور به اتفاقات فرودگاه تبریز/ ادامه مذاکره با گزینه‌های هدایت تیم
  • فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی‌گردد؟