Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی کاربران فارس خواسته‌اند که همه امتحانات حضوری و غیرحضوری در مقطع کارشناسی در تمامی دانشگاه‌ها لغو شود، زیرا برخی دانشجوها امکان حضور در کلاس مجازی را نداشتند. خبرنگار فارس وضعیت دانشجوهایی که به آموزش دسترسی نداشتند را پیگیری کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من خواسته اند
«امتحانات ترم جاری در مقطع کارشناسی تمامی دانشگاه‌ها لغو شود» و به هیچ روشی نه مجازی و نه فیزیکی امتحانی برگزار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان برای این درخواست دلایلی را مطرح کرده‌اند؛ از جمله این دلایل این طور اعلام شده که بسیاری از دانشجویان امکان حضور در کلاس مجازی را نداشتند و ندارند.

*پیگیری خبرنگار فارس از وضعیت دانشجویانی که به آموزش دسترسی نداشته‌اند

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به این گلایه برخی دانشجویان که به هیچ روشی امکان دسترسی به آموزش در شرایط کرونا را نداشته‌اند، پاسخ داد.

خاکی صدیق در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: درصدی از دانشجویان بوده‌اند که به هیچ روشی دسترسی به آموزش الکترونیک نداشته‌اند و این موضوع را قبول داریم.

خاکی صدیق افزود: برای دانشجویی که به هیچ روش نتوانسته اند در این مدت از آموزش مجازی استفاده کنند، امکان حذف درس یا ترم بنا بر درخواست دانشجو وجود دارد؛ منطقی است که دانشجویی که دسترسی به آموزش نداشته، نمی‌تواند ترم را به پایان برساند.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: علاوه بر  امکان حذف ترم، برای کمک به دانشجویانی که دسترسی به آموزش مجازی نداشته‌اند، شرایط دیگری هم فراهم شده و تاکید شده که دانشگاه‌ها براساس امکانات خود می توانند با ابزارهای دیگر و از هر راهی که برای آنها مقدور است، ارتباط آموزشی با دانشجو را حفظ کنند.

وی گفت: اگر دانشگاه‌ و دانشجو این امکان را هم برای تداوم آموزش نداشتند، اختیار برای حذف ترم وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان خوابگاه علمی دسترسی به آموزش نداشته اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس

از زمان انتقال مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، هواداران این تیم واکنش مثبتی به تصمیم وزارت ورزش نشان داده‌اند و استقبال خوبی از مالکان جدید داشته‌اند. این موضوع باعث افزایش شدید دنبال‌کننده‌های این هلدینگ در اینستاگرام شده و بسیاری از هواداران استقلال زیر آخرین پست هلدینگ خلیج فارس که مربوط به خرید این باشگاه بود هم نظرات زیادی را منتشر کردند.

در این بین تعداد زیادی از هواداران در کامنت‌های این پست خواستار تغییر در مدیریت باشگاه استقلال و خروج علی خطیر شدند. خطیر پیش از شروع لیگ بیست‌وسوم و زمانی که استقلال هنوز زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، جانشین حجت کریمی شده بود.

کد خبر 846816 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها مجاز است
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • فساد در زنجیره تأمین داده‌های فضای مجازی