Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، صدراله بمانا مشاور رئیس این سازمان در امر نوسازی ناوگان ، با بیان اینکه طرح نوسازی ناوگان فرسوده در راستای تأمین منافع صنعت حمل و نقل جاده‌ای کالا و رعایت صرفه و صلاح اقتصاد ملی به تصویب رسیده است ، افزود:  در این طرح همواره تلاش شده است تا خواسته ها و مطالبات بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا بر اساس واقعیت ها و امکانات موجود در بازار و شرایط اقتصادی کشور در نظر گرفته شده و در نهایت خدمات بهتری در بخش حمل و نقل به کاربران ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد :  تغییر مواد قانونی و آیین نامه اجرای طرح به راحتی امکان پذیر نمی باشد لیکن به منظور رفع مسائل و مشکلات فرآیند اجرای طرح  ، پیشنهادها و نظر های کاربردی انجمن ها و تشکل های صنفی شرکت های حمل و نقل و رانندگان دریافت و بررسی می‌شود و در صورت تایید امکان اصلاح و بازنگری در شرایط و ضوابط فنی وجود دارد.  بر اساس این گزارش ، مهران قربانی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر شفاف‌سازی و اطلاع رسانی صحیح به مالکان خودروها و شرکت های حمل و نقل تاکید کرد و افزود : امیدآن است با همکاری و مشارکت انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی ، مزیت‌ها و منافع حاصل از اجرای طرح به ذینفعان اعلام شده و در صورت هرگونه مسئله و یا مشکلی در فرایند ثبت نام موارد به طور عینی و مصداقی بررسی شده و پاسخگویی لازم و مناسب انجام شود.  وی یادآور شد : متقاضیان نوسازی ناوگان که مالک ناوگان فرسوده هستند برای جلوگیری از سودجویی واسطه ها و دلالان می بایست با هوشیاری کامل و آگاهانه اقدام نمایند و قبل از اطمینان از ورود ناوگان مورد نظر به گمرک ایران ، از هرگونه پرداخت و اطمینان به افراد متفرقه و مدعی اجتناب نمایند. گفتنی است در این نشست ، روسای کانون انجمن های صنفی شرکتهای حمل و نقل کالا ، رانندگان  ، کامیونداران و اتحادیه شرکتهای تعاونی حمل و نقل بار کشور ، حضور داشتند و نظرها و پیشنهادهای خود را درباره طرح مذکور بیان کردند .

این گزارش می افزاید، یکی دیگر از موضوعات مورد بررسی در نشست کمیته راهبری حمل و نقل جاده ای کالا ،  بررسی وضعیت کرایه حمل و نحوه به روز رسانی نرخ شاخص حمل بر اساس تن -کیلومتر در سال جاری بوده است که مقرر شد با توجه به شرایط و تغییرات مؤلفه های هزینه ای ذی ربط با مشارکت تشکل‌های صنفی بازنگری شده و به روز رسانی شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای نوسازی ناوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از نوسازی ناوگان این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده‌چرخ جدید به ناوگان اضافه شد.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از اوایل سال ۱۴۰۱ با سیاست‌گذاری کلان انجام شده در سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی برای نوسازی ناوگان این سازمان انجام و در دو قالب ماشین‌آلات خدمات شهری و ماشین‌آلات عمرانی اقدامات لازم برای نوسازی انجام شده است.

وی افزود: در این ارتباط چندین مناقصه برای خرید ماشین‌آلات مختلف در سال گذشته انجام شد و با تعیین پیمانکار، فرایند ساخت مکانیزم‌ها و ماشین‌آلات آغاز شده است.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده‌چرخ جدید به ناوگان اضافه شد و در حال ارائه خدمات است و از این طریق توانسته‌ایم ارائه خدمات را با کیفیت مطلوب‌تری ارائه کنیم.

اسحاقیان ادامه داد: امیدواریم تا نیمه سال ۱۴۰۳، تعدادی ماشین‌آلات و مکانیزم‌های جدید به ناوگان سازمان اضافه شود و از این طریق بتوانیم فرآیند نوسازی را تقویت و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

کد خبر 747382

دیگر خبرها

  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور
  • تشکیل۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده
  • تشکیل ۲ هزار حلقه میانی برای تسریع در نوسازی بافت‌های فرسوده