Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر صادق جلیلی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد یک هزار و ۱۲۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این بیمارستان  بستری شده و هشت هزار و ۱۰۷ بیمار مشکوک به این بیماری با اقدام‌های صورت گرفته به صورت سرپایی درمان شدند.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) تامین اجتماعی اهواز به عنوان "سانترکرونا" فعال است افزود: درمانگاه‌های شهید نریمی و امام حسین (ع) وابسته به تامین اجتماعی نیز برای عملیات غربالگری ویروس کرونا فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه تا کنون بیش از ۶۰ نفر از پرسنل مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند از عموم مردم خوزستان خواست برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان و سلامتی کادر درمان این بیماری را جدی گرفته و با احساس مسئولیت و رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی مدافعان سلامت را در انجام رسالت خطیر خود کمک کنند.
جلیلی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به بیمه شدگان و بیماران در بالاترین سطح ممکن ، خواست و اراده مسئولان ، کارکنان و مجموعه درمان است خاطرنشان کرد: پزشکان ، پرستاران و جامعه خدوم پزشکی با فداکاری وایثار درحال خدمت جهادگونه هستند.
وی ضمن قدردانی اززحمات مدافعان سختکوش سلامت تاکید کرد:جامعه پزشکی در خط مقدم مبازره با ویروس کرونا قرار دارد و تعهد و مسئولیت پذیری و ایثار و فداکاری آنها شایسته تقدیر و تجلیل است  و تلاش می کنیم در حد توان و بضاعت ، بخشی از زحمات این عزیزان را جبران کنیم.
بیمارستان های رازی ، امیرالمومنین(ع) ، شهید نیاکی ارتش ، فاطمه الزهرا(س) و سینا در اهواز ویژه بیماران مبتلا به کرونا هستند.
استان خوزستان دریک ماه اخیر از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز گرفته است.

ویروس کرونا یا کووید۱۹ همه ابعاد و بخش‌های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی استان خوزستان را تحت تاثیر قرار داده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اهواز ویروس کرونا اهواز تامین اجتماعی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تایید مشکل کمبود شیرخشک در داروخانه‌های خوزستان گفت: یکی از دلایل کمبود شیر خشک در استان، پرداخت نکردن مطالبات داروخانه‌ها بابت یارانه سهم ارز شیر خشک است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، چندی است که شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان کمیاب شده و خانواده‌ها به‌سختی می‌توانند شیر خشک لازم برای نوزادان خود را تهیه کنند. این مساله باعث اعتراض و گلایه‌مندی برخی از مردم استان بویژه در اهواز شده است. 

مسعود مهدوی نیا؛ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این خصوص گفت: یکی از دلایل کمبود شیر خشک در خوزستان، پرداخت نکردن مطالبات داروخانه‌ها بابت یارانه سهم ارز شیر خشک است.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار، نیاز خوزستان 600 هزار قوطی شیرخشک در ماه برآورد شده است، افزود: اما به دلیل افزایش نرخ شیر خشک و پرداخت نشدن سهم یارانه ارزی که باید توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به حساب داروخانه‌ها واریز شود، این میزان شیر خشک برای استان فراهم نشده است.

مهدوی‌نیا ادامه داد: عملا داروخانه‌ها به دلیل عقب افتادن سهم دارویی طرح دارویار و بدعهدی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در پرداخت به مدت چهار ماه، نقدینگی داروخانه‌ها به حداقل رسیده و توان مالی لازم برای تامین شیر خشک را ندارند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: توزیع دوباره شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان از امروز چهارشنبه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز