Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهارکرد: ۱۴ خرداد برای ملت ما روز تلخی بود و کسی در ذهن خود نمی گنجاند که انقلاب را بدون امام تصور کند.

وی افزود: تصور بدون امام سخت بود و این تلخی در ذائقه ملتی که آن روز را به یاد دارد، ماندگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ولی نژاد گفت: با هوشیاری مجلس‌خبرگان شخصیتی جامع و کامل رهبری انقلاب را به دست گرفت که دست پرورده و فرزند و شاگرد امام بود و آنچه را که امام آموخته بود، ایشان هم آموخت.

وی اضافه کرد: تفاوتی در اندیشه و نگاه امام راحل با رهبر معظم انقلاب مشاهده نمی کنید و همان اندیشه و فکر در حال اجرا است.

ولی نژاد در خصوص برنامه های گرامیداشت سالروز ارتحال امام، بیان کرد: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا که اجازه بازگشایی مساجد، آن هم فقط در حد نماز جماعت و با رعایت پروتکل ها داده شده، اما تجمعات همچنان ممنوع است بنابراین در این روز مراسم تجمعی نخواهیم داشت.

وی گفت: ولی برنامه های جایگزینی در نظر گرفته شده که در فضای مجازی برگزار می شود.

ولی نژاد بیان کرد که ختم قرآن مجازی، تبلیغ و تبیین اندیشه امام (ره) در فضای مجازی و غیره اجرا خواهد گرفت و مردم در ۱۴ خرداد پای سخنرانی رهبر معظم انقلاب خواهند نشست و قطعاً این سخنرانی برای ادامه راه انقلاب سودمند و راهگشا است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: ولی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد

محمدهادی طهرانی‌مقدم در مراسم گرامیداشت ثبت سیاه‌دوزی و مهارت ساخت عروسک لعبتک سیستان در فهرست میراث ملی ناملموس اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی یکی از وظایف اصلی و اولویت‌های اداره کل میراث‌فرهنگی در سطح استان است که نمونه آن نیز برپایی جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی متنوع است.
وی افزود: در ایام نوروز امسال ۲۱۸ برنامه در استان تدوین شد که ۴۳ مورد آن مربوط به برگزاری جشنواره‌ها است و در کنار آنها نیز نوروزگاه‌های مختلفی را در پایگاه‌های ملی و جهانی پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گفته طهرانی‌مقدم؛ در روز‌های پایانی سال گذشته توسط معاونت میراث فرهنگی، شش پرونده ثبت میراث ناملموس استان تهیه و پس از داوری در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید که در این مراسم آثار ارزشمندی که شامل عروسک محلی لعبتک و سیاه‌دوزی که حاصل دست هنرمندان سیستان است رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۵ منطقه صومعه‌سرا
  • حساب شادی مردم از عوامل دشمن جداست/ شب‌های قدر فرصتی فوق‌العاده است
  • برگزاری مراسم دسته‌روی شهادت امام علی (ع) در گرگان
  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در ۱۰۰ نقطه شهری و روستائی نهاوند
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد