Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:49:42 GMT

تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان دلگان به دستگاه ABG

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۹۹۰۱

تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان دلگان به دستگاه ABG

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر شبکه بهداشت شهرستان دلگان سیستان وبلوچستان خبر از الحاق دستگاه ABG به آزمایشگاه بیمارستان امام رضا (ع) این منطقه داد.

دکتر اردشیر رحیمی افزود: با مساعدت ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر این دستگاه به بیمارستان امام رضا (ع) تخصیص و به اموال این بیمارستان افزوده گردید.

وی افزود: تست ABG یکی از معمولترین و مهمترین آزمایش های مورد نیاز واحد مراقبت‌های ویژه می‌باشد و در پولمونوژی و تشخیص بیماری های تنفسی مربوط‌ به ریه نیز کاربرد فراوان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: مانور مشترک و هماهنگ هشدار پیشگیری از کرونا ویروس در دلگان برگزارشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلگان هدف از این مانور را ارتقا و افزایش سطح حساسیت عامه مردم جهت بیماری کرونا ویروس اعلام و افزود: با توجه به طولانی شدن مدت زمان شیوع این بیماری و کاهش احتمالی حساسیت مردم نسبت به رعایت موازین بهداشتی مانور فوق برگزار گردید.

وی اظهار داشت: این دوازدهمین مانور هماهنگ در سطح شهرستان است که با محوریت و  هماهنگی کمیته  بحران در جهت آگاه سازی مردمی انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان دلگان شبکه بهداشت و درمان سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل قاسمی ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دلیجان اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها باید رسالت خود در قبال مردم به درستی انجام داده و پاسخگوی اقدامات خود باشند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، اظهار کرد: دلیجان از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است و نیاز است با تعامل و هم‌افزایی مردم گام‌های موثرتری در راستای توسعه و بهره گیری از این پتانسیل‌ها برداشت.

فرماندار دلیجان با اشاره به ضرورت آمادگی شبانه روزی سازمان‌های مختلف و حراست از دستگاه‌های اداری و پرسنل آن گفت: چنانچه مقرر است معروف در جامعه ترویج و منکر به صفر برسد، نیازمند تلاش دستگاه‌های اجرایی است و چنانچه در این راستا با مطالعه رفتار کنیم، بسیاری از مشکلات به حداقل خواهد رسید.

قاسمی با اشاره به جامعه ۱۴ هزار نفری کارگران و وجود حدود ۳۰۰ واحد صنعتی در شهرک اصناف در شهرستان دلیجان، ادامه داد: شهرک اصناف بخشی از شهرستان دلیجان است و وجود مشکلات شهرک، زیبنده این شهر نیست و انتظار است مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط در راستای رفع آن از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی افزود: حدود ۱۵ سال موضوع انتقال مشاغل مزاحم دستور کار قرار گرفت و اکنون ساماندهی آن بر عهده شهرک اصناف و برخی دستگاه‌های دیگر است که این مهم باید با جدیت پیگیری شود.

پارسال ۳۵۱ مورد مشاوره به کارگران دلیجان ارائه شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلیجان نیز در این نشست با اشاره به جایگاه سوم شهرستان از نظر استقرار صنایع در استان، اظهار کرد: در سال گذشته ۳۵۱ مورد مشاوره به کارگران شهرستان داده شد که از این تعداد ۶۱ مورد منجر به صدور دادخواست شده و مابقی به شکل صلح و سازش رفع شده است.

حسن معصومی با اشاره به حدود ۱۵۰ مورد افراد مشمول مقرری بیکاری، ادامه داد: در حوزه شناسایی اتباع بیگانه ۱۵ مورد گشت شناسایی مشترک با حضور دستگاه‌های مسئول و نمایندگان آنها انجام شد.

کد خبر 6081141

دیگر خبرها

  • بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار از شالیزار‌های آمل
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار