Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@08:00:12 GMT

اعمال مقررات منع آمد و شد در نیویورک

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۹۹۰۷

اعمال مقررات منع آمد و شد در نیویورک

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «آندرو کوومو» فرماندار ایالت کالیفرنیا مقررات منع آمد و شد در شهر نیویورک اعلام کرد که این ممنوعیت از ساعت ۱۱ شب تا ۵ صبح ادامه خواهد داشت.

وی که در نطقی رادیویی صحبت می‌کرد،‌ همچنین گفت که تعداد نیروهای امنیتی در این شهر از ۴ هزار نفر به ۸ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتراضات و ناآرامی‌های چند روز گذشته در نیویورک به دلیل قتل مرد سیاهپوست توسط پلیس آمریکایی، باعث بروز تخریب و سرقت‌هایی در بخش‌های مختلف این شهر شده است.

پس از قتل فلوید، معترضان در شهرهای مختلف آمریکا علیه خشونت و بی‌رحمی پلیس تظاهرات کردند.

 «کایلی مک‌انانی» سخنگوی کاخ سفید نیز روز دوشنبه گفت که وزارت دفاع آمریکا 17 هزار نفر از نیروهای گارد ملی را در 24 ایالت این کشور مستقر کرده است.

وی که در کنفرانس خبری کاخ سفید صحبت می‌کرد، افزود: «تنها در دو ایالت بیش از 1000 نفر از نیروهای گارد ملی مستقر شده‌اند.»

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد که در حال حاضر 350 هزار نفر آماده بوده و رئیس جمهور از فرمانداران ایالت‌ها درخواست کرده تا از آنها برای حفاظت از شهرندان و فروشگاه‌ها استفاده کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرقت فرماندار کاخ سفید نیروهای امنیتی نیویورک ایالت کالیفرنیا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، پلیس نیویورک تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه ییل در کنکتیکت و دانشگاه نیویورک در منهتن را سرکوب و ده‌ها نفر را بازداشت کرد.
 
این اقدام پس از آن صورت گرفت که دانشگاه کلمبیا کلاس‌های حضوری روز گذشته را به دلیل اعتراضات لغو کرد.
 
تظاهرکنندگان خیابان اطراف محوطه دانشگاه ییل را مسدود کردند و خواستار توقف تولید تسلیحات نظامی شدند. به گزارش روزنامه ییل دیلی نیوز که توسط دانشجویان اداره می‌شود، پلیس بیش از 45 معترض را دستگیر کرد.
 
تظاهرات در دانشگاه ییل، کلمبیا، دانشگاه نیویورک و دیگر دانشگاه‌های سراسر کشور در واکنش به تشدید درگیری‌های اسرائیل و فلسطین، پس از حملات مرگبار رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در 7 اکتبر همچنان ادامه دارد.
 
از زمان آغاز حملات اسرائیل علیه نوار غزه در 7 اکتبر 2023 تا کنون، بیش از 34 هزار فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 77 هزار نفر نیز مجروح شده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • فیلم| یورش وحشیانه پلیس به محل تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نیویورک
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • (تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید