Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:35:38 GMT

لزوم تسریع در رفع مشکلات زیرساختی اسکله‌های تنگستان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۹۹۷۰

لزوم تسریع در رفع مشکلات زیرساختی اسکله‌های تنگستان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور عصر دوشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات اسکله ها و لنج داران شهرستان تنگستان اظهار داشت: رفع مشکلات زیرساختی اسکله‌ها یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: پروژه توسعه وتکمیل اسکله های بخش دلوار در حال انجام و فعال بوده و امیدواریم با تکمیل و بهره برداری از پروژه ها مشکلات اسکله ها و گمرکات رفع و روند صادرات و واردات کالا و امور صید و صیادی تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تنگستان با اشاره به ۱۰۰ کیلومتر مرز ساحلی شهرستان و اشتغال تعداد زیادی از اهالی ساحل نشین به کار صید و صیادی و وجود تعداد زیادی قایق های بدون مجوز، خواستار تسریع در ساماندهی آنها بر اساس بخشنامه های اعلامی شد.

رفیعی پور با اشاره به بروز حوادث متعدد آتش سوزی لنج‌ها در اسکله های بخش دلوار خاطر نشان کرد: علیرغم اقدامات صورت گرفته، تجهیزات موجود در اسکله‌ها پاسخگوی اطفا حریق شناورهای دریایی نیست.

وی تصریح کرد:  تقویت سیستم اطفا حریق، روشنایی  و نصب دوربین های مداربسته برای پیشگیری و مقابله با بروز حوادث پیش رو ضروری است.

کد خبر 4939775

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر تنگستان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ایلام یاسوج اسکله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد

اسلام رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دوره آموزشی اصول تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در حومه شهر اهرم شهرستان تنگستان امروز، چهارشنبه، با حضور مدیر حفظ نباتات استان بوشهر برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنگستان عنوان کرد: با توجه به مشاهده نوعی عارضه با وجه مشخص به صورت خشکیدگی برگ‌های قسمت پایینی درخت طی هفته‌های اخیر در سطح نخیلات شهرستان تنگستان این دوره آموزشی بمنظور آشنایی باغداران منطقه با علت این عارضه و نحوه پیشگیری برگزار شد که با استقبال باغداران همراه بود.

وی گفت: مدیر حفظ نباتات استان بوشهر تمامی اصول صحیح تغذیه و باغداری در شرایط آب و هوایی منطقه را برای باغداران شرح و به سوالات تک تک باغداران با صبر و حوصله پاسخ داد.

کد خبر 6081334

دیگر خبرها

  • ببینید | برخورد کروز با اسکله
  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • تخصیص ۴۵ میلیارد برای ساخت پنل خورشیدی در تنگستان
  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان