Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:52:21 GMT

قاتل «پسرخاله» قصاص شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۰۳۳

قاتل «پسرخاله» قصاص شد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سی‌ام مرداد سال ۹۱، دو جوان ۲۶ و ۲۷ ساله به دلیل برخی اختلافات شخصی با هم درگیر شدند، اما این درگیری با عده کشی طرفین شکل وحشتناکی به خود گرفت.

اگرچه دو جوان اهل روستای نیشابور با یکدیگر نسبت فامیلی داشتند، ولی نزاع آن‌ها با اشیای برنده مانند چاقو رنگ خون گرفت که در این میان «د» جوان ۲۷ ساله به دست پسر خاله اش به قتل رسیدو چند نفر دیگر نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با دستگیری پسر خاله ۲۶ ساله این پرونده در شعبه سوم کیفری یک خراسان رضوی مورد رسیدگی قرار گرفت و قاتل به قصاص نفس محکوم شد؛ بنابراین گزارش، اگرچه با تایید حکم صادرشده در شعبه ۲۹ دیوان عالی کشور، برخی از اولیای دم از خونخواهی گذشتند، اما تلاش قضات اجرای احکام برای صلح و سازش و گذشت دیگر اولیای دم به نتیجه نرسید و جوان ۳۴ ساله بعد از گذشت هشت سال از ماجرای جنایت، سپیده دم روز گذشته در زندان مرکزی مشهد به چوبه دار آویخته شد.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل قصاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل به‌ خاطر جای پارک خودرو

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع منجر به جرح در شهر اقبالیه، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. با حضور مأموران انتظامی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ضارب به‌دلیل درگیری بر سر جای پارک خودرو و اختلافات همسایگی، با یک نفر درگیر شده و وی را با چاقو مجروح کرده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، وی بیان کرد: فرد مجروح که مردی ۴۰ ساله بوده، پس از انتقال به بیمارستان، به‌دلیل شدت مجروحیت فوت کرده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین از اقدامات پلیسی صورت گرفته در این خصوص و دستگیری قاتل طی مدت ۳۰ دقیقه خبر داد و خاطرنشان کرد: قاتل پسری ۱۷ ساله بوده که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم هنگام عصبانیت از انجام رفتار‌های هیجانی که عواقب جبران‌ناپذیری در پی دارد، پرهیز کنند.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این چهره نخستین اروپایی شناخته شده تاریخ است! (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • برافروخته شدن مجدد شعله‌های خشم فرانسوی‌ها علیه پلیس
  • قاتل خاموش جان مادر و کودک نورآبادی را گرفت
  • قاتل سریالی فرانسوی در برنامه مسابقه تلویزیونی
  • قتل به‌ خاطر جای پارک خودرو
  • قتل به خاطر جای پارک خودرو / قاتل ۱۷ ساله دستگیر شد
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه
  • ۲بار قصاص برای قاتل عمو و برادرزاده
  • قتل به‌خاطر جای پارک خودرو
  • قتل به خاطر جای پارک خودرو در اقبالیه 
  • قاتل خاموش در یاسوج جان ۲ نفر را گرفت