Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@14:31:41 GMT

دیدار بایدن با رهبران سیاهپوست آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۱۰۱

دیدار بایدن با رهبران سیاهپوست آمریکا

آفتاب‌‌نیوز :

«جو بایدن» نامزد نهایی حزب دموکرات آمریکا برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ روز دوشنبه در ایالت دلاوِر با رهبران جمعیت سیاهپوستان این ایالت دیدار و اعلام کرد که در صورت راهیابی به کاخ سفید، ظرف مدت ۱۰۰ روز هیأت نظارت بر عملکرد پلیس را تشکیل می دهد.

به گزارش رویترز، بایدن در این دیدار که با حضور بیش از دوازده تن از رهبران جمعیت سیاهپوستان ایالت دلاور در کلیسایی در شهر ویلمینگتون برگزار شد، گفت که به زودی از یک طرح اقتصادی برای رسیدگی به وضعیت بد معیشتی جمعیتهای سیاهپوستان و لاتین تبارها پس از شیوع کرونا رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن خاطرنشان کرد که طرح اقتصادی وی شامل بخشهایی در حوزه مسکن، آموزش و دسترسی به سرمایه در جمعیت سیاهپوستان است. وی در این باره گفت: «ما می خواهیم مطمئن شویم که بهبود وضعیت اقتصادی، نژادپرستی نهادی را برطرف می کند».

رهبران جمعیت سیاهپوستان در این دیدار از بایدن خواستند تا یک فرد سیاهپوست را برای سمت دستیار معاون رئیس جمهور انتخاب کند و افزودند که اعتراضات اخیر بازتابی از رنج و ناامیدی سیاهپوستان آمریکا نسبت به فقدان توجه و تخصیص منابع کافی به جمعیت آمریکائیان آفریقایی تبار است.

گفتنی است که دیدار بایدن با رهبران سیاهپوست نقطه مقابل رویکرد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جمهوریخواه آمریکا است که در جریان اعتراضات یک هفته اخیر از صدور هرگونه بیانیه رسمی خودداری و تنها به انتشار توئیتهای تحریک آمیز علیه سیاهپوستان اقدام کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جو بایدن آمریکا سیاهپوستان جمعیت سیاهپوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری

رئیس جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با حضور در شهر لاهور از آرامگاه اقبال لاهوری شاعر و فیلسوف معاصر پاکستانی بازدید کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی پس از آنکه در بدو ورود به لاهور مورد استقبال سروزیر ایالت پنجاب در فرودگاه بین المللی این شهر قرار گرفت، در اولین برنامه کاری خود در آرامگاه اقبال لاهوری حضور یافت.

گروهی از نیروهای مسلح پاکستان در بدو ورور رئیس جمهور کشورمان رژه رفته و از مهمان عالی خود استقبال کردند.

رییس جمهوری ایران قرار است در طول این سفر از مسجد تاریخی پادشاهی و برخی دیگر از اماکن فرهنگی بازدید کرده و در نشستی در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور حضور یابد.

وی همچنین قرار است با بلیغ الرحمان حکمران این ایالت دیدار کند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح دیروز (دوشنبه) به دعوت طرف پاکستانی برای سفر ۳ روزه رسمی وارد اسلام‌آباد پایتخت این‌ کشور شد.

رئیسی با اعضای هیات همراه با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود، محمد شهباز شریف نخست وزیر و همچنین فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • جزئیات دیدار یحیی السنوار با رهبران حماس روی زمین
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • ببینید | پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان؛رئیس جمهور عازم سریلانکا شد
  •  دیدار یحیی السنوار با رهبران جنبش + جزئیات | حماس: ۳۰ افسر اسرائیلی را در اختیار داریم
  • توسعه همکاری با همسایگان جزو اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • عکسی از پوشش یک زن دیپلمات در دیدار با ابراهیم رئیسی
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • عکس/ دیدار رئیس جمهور با نخبگان ایالت پنجاب
  • بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری