Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیأت مدیره استقلال می‌گوید، منظور مدیرعامل این تیم در مصاحبه‌های اخیرش، او نبوده و به خاطر نداشتن اطلاع کافی از متمم قرارداد با کارگزار این باشگاه، آن حرف‌ها را زده است.

به گزارش ایسنا، اسماعیل خلیل‌زاده، رییس هیات مدیره استقلال درباره صحبت‌های مدیرعامل استقلال مبنی بر این که افرادی در این باشگاه هستند که مانع از درآمدزایی می‌شوند، گفت: من با سعادتمند صحبت کردم و به او گفتم اگر منظورت من هستم بگو و او هم در جلسه غروب ۱۲ خرداد اعلام کرد که منظورش من نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اتفاقی که برای دو شرکت کارگزار افتاده این است که شرکت آریابرتر ادعا دارد که باشگاه شرکت کارگزار را به شرکتی دیگر واگذار کرده اما این موضوع مانع از درآمدزایی باشگاه نشده است. ایشان متوجه متمم قرارداد نبودند. اکنون قرارداد با کارگزار جدید بسته شده و حدود ۱۲ میلیارد هم به باشگاه داده شده است. شرکت آریابرتر دو قرارداد با باشگاه استقلال داشت که یکی به صورت کارگزار و شراکت در درآمد بود و دیگری قراردادی قرض‌الحسنه که از خرداد پارسال تا اسفند به باشگاه پول پرداخت کردند.

خلیل‌زاده درباره همکاری‌ با سعادتمند گفت: ما اختلاف سلیقه داریم و بحث هم می‌کنیم اما با هم همکاری داریم و سعی کردیم هر کاری را که شروع کرده‌ایم به اتمام برسانیم. در جلسه عصر دیروز با ایشان صحبت کردیم و به من گفت که منظورش از آن مصاحبه من نبودم و قرار شده امروز جلسه‌ای را با حضور سعادتمند، شرکت کارگزار جدید و آریابرتر برگزار کنیم.

او در پاسخ به اظهارات وریا غفوری در برنامه تلوزیونی «فوتبال برتر»، گفت: وریا در زمان فتحی قراردادی با باشگاه بسته بود که ۵۵۹ میلیون آن در قرارداد نیامده بود اما او رسید پرداختش را به باشگاه داده بود؛ در حالی که این پول به او پرداخت نشده بود. من متوجه این قضیه شدم و جلسه‌ای را با او برگزار کردیم و گفتیم طبق رسید نباید پولی به غفوری پرداخت کنیم اما این حقش را خواهیم داد. این امر با حضور ایران در جام ملت‌ها همزمان شد و پس از بازگشت، استقلال باید بلافاصله به قطر می‌رفت تا بازی خود را انجام دهد که وریا در فرودگاه به مجیدی اعلام کرد تا پول او را ندهیم، با تیم به قطر نمی‌رود. پس از آن من دو بار با مجیدی و سپس با کریمی و موسوی که آن زمان عضو هیأت مدیره بود، صحبت کردم و وریا راضی شد پس از بازگشت به ایران پولش را دریافت کند. در جلسه بعدی ما با این بازیکن، ما چکی را که از شرکت آریا برتر گرفته بودیم، به وریا دادیم اما موعد وصول آن چک، من از سرپرستی باشگاه رفته بودم و مسئولیت پاس کردن آن به عهده فتح‌الله‌زاده بود. متأسفانه چک پاس نشد و من به فتح‌الله‌زاده و منزوی گفتم که به وریا اطلاع دهند تا خرداد تحمل کند تا باشگاه پولش را پرداخت کند و دروغی در کار نبوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی وویچک شزنی برای کاهش دستمزد به منظور تمدید قرارداد با یوونتوس

شزنی در فکر ماندن در یوونتوس است.

وویچک شزنی که در آستانه ۳۴ سالگی قرار دارد، آماده است که با کاهش دستمزد به همکاری خود با یوونتوس ادامه دهد.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ قرارداد شزنی با یوونتوس تا تابستان ۲۰۲۵ اعتبار دارد اما این دروازه بان لهستانی آماده است که با کاهش دستمزد، قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کند. شزنی طبق قرارداد فعلی، سالیانه ۶.۵ میلیون یورو از یوونتوس دریافت می کند و بعد از ولاهوویچ، بیشترین دستمزد را در یوونتوس دارد. به نظر می رسد سران یوونتوس مشکلی‌ برای ادامه همکاری با شزنی ندارند و می خواهند به مرور زمان، یک دروازه بان خوش آتیه را جایگزین او کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آمادگی وویچک شزنی برای کاهش دستمزد به منظور تمدید قرارداد با یوونتوس
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است