Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@19:01:59 GMT

استقرار گسترده نیروهای گارد ملی اطراف کاخ سفید+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۱۲۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارش فارس، نیروهای گارد ملی آمریکا روز دوشنبه به سوی کاخ سفید روانه شده تا اطراف آن مستقر شوند.

بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکایی،‌ نیروهای امنیتی برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان در برابر کاخ سفید از گاز اشک‌آور استفاده کرده‌اند.

تظاهرات کنندگان در شعارهای خود خواستار کنار رفتن «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از قدرت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کایلی مک‌انانی» سخنگوی کاخ سفید نیز روز دوشنبه گفت که وزارت دفاع آمریکا 17 هزار نفر از نیروهای گارد ملی را در 24 ایالت این کشور مستقر کرده است.

وی که در کنفرانس خبری کاخ سفید صحبت می‌کرد، افزود: «تنها در دو ایالت بیش از 1000 نفر از نیروهای گارد ملی مستقر شده‌اند.»

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد که در حال حاضر 350 هزار نفر آماده بوده و رئیس جمهور از فرمانداران ایالت‌ها درخواست کرده تا از آنها برای حفاظت از شهرندان و فروشگاه‌ها استفاده کنند.

منبع: الف

کلیدواژه: نیروهای گارد ملی کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه 

ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده روز سه شنبه در واکنش به کشف گور‌های دسته جمعی در محوطه بیمارستان‌های غزه مدعی شد که گزارش‌ها در مورد کشف گور‌های دسته جمعی در بیمارستان‌های ناصر و الشفا در غزه "بسیار نگران کننده" است.

پاتل طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما در حال بررسی این موضوع با دولت (کابینه) اسرائیل هستیم.

پیش از این، مقامات سازمان ملل متحد نسبت به انتشار اخبار کشف گور‌های جمعی در بیمارستان‌های غزه واکنش نشان داده و آن را وحشتناک توصیف کردند. آنها تصمیمات اسرائیل برای تخریب این دو بیمارستان را محکوم کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای مدعی شد گور‌های جمعی کشف شده در اطراف بیمارستان‌های غزه کار اسراییل نبوده است. 

نسل کشی فلسطینیان به دست صهیونیست‌ها طی ۲۰۰ روزی که از آغاز جنگ غزه می‌گذرد بر همگان آشکار شده است. بررسی‌های انجام شده از سوی مقامات فلسطینی از کشف چندین گور دسته جمعی در اطراف بیمارستان‌های ناصر و الشفا که ارتش اسراییل اقدام به انجام عملیات در آنجا کرده بود حکایت دارد، موضوعی که با تحقیقات بیشتر ابعاد آن در حال گسترش است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • نگرانی از یورش گارد ملی آمریکا به دانشجویان معترض
  • واکنش آمریکا به کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه 
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان
  • ناتو در اوکراین نیروی نظامی مستقر نخواهد کرد