Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شرفی سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌ریزی برای بهبود سطح کیفی شبکه شاد بیان کرد:در دوره سه ماهه تابستان بازبینی بر عملکرد شبکه شاد خواهیم داشت تا اشکالات آن را رفع کنیم؛ در واقع اجرای این شبکه موجب شد تا برخی اشکالات اجرایی را دریابیم و برای رفع آن برنامه‌ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: در دوره تعطیلات تابستانی، پایگاه‌های تابستانی را برای دانش آموزان در شبکه شاد راه اندازی می‌کنیم و این شبکه همچنان فعال خواهد بود همچنین در نظر داریم تا تعامل دانش آموزان در این شبکه افزایش یابد و ارتباطات موثری داشته باشند.

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طبق گزارش‌های وزارت بهداشت در سال تحصیلی آینده هم شیوع کرونا ادامه دارد، گفت: بر این اساس برای خدمات دهی از طریق این شبکه باید آمادگی بیشتری داشته باشیم و آموزش‌های مجازی از این طریق را تقویت کنیم.

شبکه شاد تعطیل نمی‌شود

شرفی افزود: البته اگر شرایط به حالت عادی هم بازگردد باز هم از شبکه شاد به عنوان مکمل برنامه درسی استفاده خواهیم کرد و این شبکه غیرفعال نمی‌شود.

او درباره بهبود عملکرد نسخه تحت وب شبکه شاد بیان کرد: در نظر داریم تا عملکرد نسخه وب را هم بهبود ببخشیم همچنین مدیریت ترافیک شبکه شاد در دستور کار است به این معنی که کار از حالت متمرکز خارج می‌شود تا کیفیت خدمات دهی ارتقا یابد.

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا شبکه شاد برای پایگاه های تابستانی مجازی و سال تحصیلی آینده هم رایگان خواهد بود یا خیر، اظهار کرد: با توجه به اینکه طبق اصلی سی ام قانون اساسی آموزش رایگان باید باشد بنابراین تکلیف قانونی برای وجود اینترنت رایگان در شبکه شاد وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش شبکه شاد آموزش و پرورش برنامه ریزی شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۰۰ پایگاه مطالعات نوروزی دانش آموزان در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی عصر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به پیش بینی پایگاه مطالعات نوروزی دانش آموزان در مناطق مختلف استان خوزستان اظهار کرد: به منظور توجه به فرآیند مطالعه و آمادگی دانش آموزان برای شرکت در امتحانات پایانی نوبت دوم و کنکور سراسری، پایگاه‌های مطالعات نوروزی راه اندازی می‌شوند.

وی با عنوان اینکه پیش بینی شده است در هر منطقه ۲ پایگاه اختصاص یابد، افزود: تصمیم گرفته شده که این پایگاه دارای مرکزیت شهری بوده و برای همه دانش آموزان در دسترس باشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: زمان فعالیت این پایگاه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر پیش بینی شده است.

حبیبی با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان در این پایگاه‌ها به صورت کاملاً رایگان خواهد بود، تصریح کرد بیش از ۱۰۰ پایگاه میزبان دانش آموزان در طرح پایگاه‌های نوروزی هستند.

کد خبر 6058426

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۰۰ پایگاه مطالعات نوروزی دانش آموزان در خوزستان
  • برگزاری امتحان شبه نهایی غیرقانونی نیست
  • برگزاری طرح ملی دادرس در شهرستان رزن
  • آموزش‌وپرورش برای ترک تحصیل دانش‌آموزان برنامه مدون ارائه دهد
  • واریز کمک سرانه ۲۰ میلیارد ریالی به حساب مدارس مجری طرح اعتکاف علمی نوروزی در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری جشن بزرگ روزه اولی‌ها در شهرستان محلات
  • ارتقاء سطح معدل دانش‌آموزان دغدغه مدیریت جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید
  • خیالتان راحت؛ دانش‌آموزان برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانند