Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@09:36:40 GMT

باارزش‌ترین بازیکن فعلی جهان کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۱۸۵

باارزش‌ترین بازیکن فعلی جهان کیست؟

مؤسسه آماری KPMG در جدیدترین لیستی که منتشر کرده، بازیکنان فوتبال جهان را ارزش‌گذاری کرده است.

کیلیان امباپه که قرار بود رئالی شود، اما بعید است با شیوع ویروس کرونا فعلاً به جمع کهکشانی‌ها بپیوندد، ۱۷۷ میلیون یورو ارزش دارد. بعد از ستاره پاری‌سن‌ژرمن، هم‌تیمی‌اش نیمار قرار دارد که ۱۳۷ میلیون یورو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هم قرار بود راهی بارسلونا شود، ولی فعلاً اولویت کاتالان‌ها بازگرداندن این بازیکن برزیلی نیست.

رحیم استرلینگ وینگر منچسترسیتی با ۱۲۹ میلیون یورو در رده بعدی قرار گرفته. لیونل مسی فوق‌ستاره بارسلونا با ۱۲۷ میلیون یورو در رده سوم قرار دارد. محمد صلاح ستاره لیورپول هم با ۱۲۴ میلیون یورو بازیکن پنجم این لیست است. جیدن سانچو وینگر انگلیسی لیورپول با ۱۲۱ میلیون یورو، سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول با ۱۱۶ میلیون یورو، هری کین مهاجم تاتنهام با ۱۱۲ میلیون یورو، کوین دبروینه هافبک بلژیکی منچستریتی با ۹۹ میلیون یورو و مارکوس رشفورد مهاجم منچستریونایتد با ۹۶ میلیون یورو بازیکنان بعدی لیست KPMG هستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: امپابه با ارزش ترین بازیکن ویروس کرونا منچسترسیتی پارسی خبر میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک سیتی به بارسا؛ یک یورو هم تخفیف ندارد!

آینده ژائو کانسلو و تداوم حضور او در بارسلونا، اصلا موضوع ساده‌ای نیست. در انگلیس گزارش می‌دهند که منچسترسیتی با وجود بی‌نیاز بودن به بازیکن پرتغالی قصد ندارد دوباره او را قرض دهد. همچنین طبق گزارش دیاریو اسپورت، اولین گزینه سیتی، فروش کانسلو است، یا به یک باشگاه انگلیسی دیگر یا به عربستان سعودی و یک یورو هم تخفیف نمی‌دهد.

بارسا نمی‌تواند وارد این مبارزه شود و تنها راه برای حفظ کانسلو تمدید قرارداد قرضی او است. در این مورد گزینه خرید اجباری (حدود ۴۰ میلیون یورو) و دستمزد بالا را پیشنهاد خواهد کرد که این هم نمی‌تواند با آنچه بازیکن در اتحاد می‌تواند دریافت کند، برابر باشد.

کانسلو معتقد است که سیتی باید جدایی او را با قیمتی مقرون به صرفه که بیش از ۲۰ میلیون یورو نباشد تسهیل کند یا اینکه قرارداد قرضی را برای یک سال دیگر تمدید کند. ژرژ مندس (ایجنت) به زودی با باشگاه انگلیسی دیدار خواهد کرد تا شرایط انتقال کانسلو را بررسی کنند. با این شرایط کانسلو از بارسا دور و دورتر می‌شود.

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا ، منچسترسیتی سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاره بایرن برای مذاکره: فقط آرسنال و لیورپول
  • آخرین شانس بزرگ کلوپ: بازیکنی که ستاره شد!
  • عکس| کنایه سنگین ستاره پرسپولیس به لیست جدید تیم ملی
  • (عکس) کنایه سنگین ستاره پرسپولیس به لیست جدید تیم ملی
  • شوک سیتی به بارسا؛ یک یورو هم تخفیف ندارد!
  • کدام ستاره نوپا در پست کاپیتان تیم ملی
  • کنایه ستاره پرسپولیس به لیست جدید تیم ملی است؟
  • لیست گیاهان آپارتمانی گران قیمت و عجیب و غریبی که باید بشناسید!
  • بارسلونا کانسلو را به نصف قیمت می‌‌خواهد
  • ستاره مصری جانشین صلاح در لیورپول!