Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس دادگاه عمومی بخش سجاسرود گفت: با تخریب بنا‌های غیر مجاز در حریم جاده‌ای، هفت کیلومتر از حریم جاده‌های منطقه آزادسازی شد. تاریخ انتشار: 06:00 - 13 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۵۸۶

بختیاری در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: در پی درخواست کتبی اداره راهداری شهرستان خدابنده از رییس حوزه قضایی بخش سجاسرود مبنی بر آزادسازی حریم جاده‌های روستایی به دلیل تصرف، دستور رفع تصرف از حریم این جاده‌ها صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دادگاه عمومی بخش سجاسرود با حضور در محل عملیات آزادسازی حریم جاده‌ای اظهار داشت: تصرف حریم جاده‌ای وسعت عمل رانندگان را محدود کرده و این سبب افزایش تصادفات جاده‌ای در منطقه می‌شود. ‌

وی در ادامه تأکید کرد: همان طور که قبلا اعلام شده است با توجه به وظیفه‌ای که قانون در راستای موارد ۲ و ۱۱ دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه مصوب سال ۹۷ ریاست قوه قضاییه و در راستای احیا و صیانت از حقوق عامه بر دوش ما نهاده است در هر زمان و مکانی که احساس کنیم حقوق عامه تضییع شده و نیاز به ورود مدعی العموم است، بدون فوت وقت ورود کرده و با متخلفین برخود قانونی خواهیم کرد.

رییس دادگاه عمومی بخش سجاسرود  در پایان تصریح کرد: در این عملیات با تخریب بنا‌های غیر مجاز در حریم جاده‌ای، هفت کیلومتر از حریم جاده‌های منطقه آزادسازی شد.

 بیشتربخوانید: رفع تصرف از ۳۸ هکتار اراضی ملی در شهرستان تاکستان ۸۵ درصد عیوب و نواقص حوزه‌های قضایی استان زنجان برطرف شد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حقوق عامه رفع تصرف حریم جاده حریم جاده ای بخش سجاسرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای مازندران. گفت: حجم ریزش سنگ‌های نسبتا بزرگ که پس از بارندگی شب گذشته و روز سه شنبه دربخش لاریجان شهرستان آمل باعث سرازیر شدن شن و ماسه کوهی به سمت حاشیه جاده و پرت شدن سنگ‌های بزرگ در حدفاصل کیلومتر ۳۵ تا ۵۵ جاده هراز شد.   کوروش روشن افزود: با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده در حال جمع‌آوری است.

وی با اشاره به اینکه در پی ریزش سنگ باعث خسارت زیاد به خودروی سواری سمند که بدون توجه به اعلام محدودیت بسته بودن جاده اقدام به حرکت در مسیر آمل به تهران بود، بروز این حادثه شد، ادامه داد: خوشبختانه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز با بیان اینکه جاده هراز در حال حاضر به صورت محدود برای تردد باز است، افزود: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، باعث شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده منجر می‌شود.

روشن از رانندگان عبوری از جاده کوهستانی هراز درخواست کرد با سرعت مطمئنه در طول مسیر این جاده حرکت کنند تا در صورت وقوع حوادث پیش‌بینی نشده امکان واکنش وجود داشته باشد.    ترافیک عادی درمسیرتهران رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز تردد خودرو‌ها درجاده هراز را روان و عادی اعلام کرد و از رانندگان و مسافران درخواست کرد، باتوجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفر‌های غیر ضروری در این جاده خوداری کنند.

بیش از ۱۰۵ کیلومتر از مسیرجاده هراز از آمل تا آُستان مقدس امامزاده هاشم (ع) و به سمت تهران درحوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد