Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خداداد عزیزی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران درخصوص فوتبال حرفه‌ای در ایران اظهار داشت: فوتبال در ایران حرفه‌ای نیست. برخی از بازیکنان تا ساعت ۴ صبح بیدار هستند و تازه در این ساعت سراغ قلیان می‌روند.

 عزیزی در پاسخ به این سوال که چند درصد از فوتبالیست‌های ایرانی از مواد دخانیات استفاده می‌کنند، اظهار داشت: تا جایی که من می‌دانم ۸۰ درصد از بازیکنان فوتبال ایران از قلیان استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بار مدیرعامل یکی از تیم‌های لیگ برتری از من درخواست کرد برای برطرف کردن این مشکل به تیمش کمک کنم. به او گفتم من فقط می‌توانم کمک فنی به تیم شما کنم و نمی‌توانم درباره چنین مسائلی کمکی انجام دهم.

او ادامه داد: وقتی فوتبالیست‌ها تا ساعت ۴ صبح بیدار هستند و تازه سراغ قلیان می‌روند، به خوبی تغذیه ندارند و نمی‌توانند فوتبالیست حرفه‌ای خوبی باشند، اما متاسفانه چنین مسائلی در فوتبال ایران وجود دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا،  الهام حسینی با تصمیم سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان به جام‌جهانی تایلند نمی‌رود.

با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، الهام حسینی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند اعزام نخواهد شد.

ژیمناستیک در ۱۴۰۲؛ مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی

انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در سال ۱۴۰۲ ابطال شد و همین موضوع سبب شد که این فدراسیون در بلاتکلیف‌ترین شرایط خود در سال‌های اخیر قرار بگیرد.

انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد اما به دلیل ترک کردن مجمع توسط طرفداران اینچه درگاهی و گزارش نماینده فدراسیون جهانی به FIG، این انتخابات مورد پذیرش فدراسیون جهانی قرار نگرفت. اما پروسه ابطال انتخابات بیشتر از ۹ ماه طول کشید و در نهایت هم اوایل دی ماه زهرا اینچه‌درگاهی که مهلت ریاست چهارساله‌اش در تیر ۱۴۰۰ به پایان رسیده بود مجددا بدون هیچ حکمی به فدراسیون برگشت.

فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد

پیشکسوت فوتبال گفت: تیم ترکمنستان چون در دور رفت ۵ گل خورده بود در دور برگشت سعی می‌کرد نشان دهد که ۵ گل اتفاقی بوده و به دنبال جبران آن بودند.

فرشاد فلاحت زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم ایران برابر ترکمنستان در بازی دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: بازی خوبی بود اما زمین کیفیت بازی را خراب کرده بود و شرایط را برای تیم ایران سخت کرده بود.

کرمانی‌مقدم: ایران برابر ترکمنستان روی توپ‌های شانسی بازی می‌کرد

ملی‌پوش پیشین فوتبال ایران گفت: ترکمنستان همین که تنها یک گل از ایران خورد نتیجه خوبی برایش بود.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم ایران در دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی برابر ترکمنستان اظهار کرد: چون چمن مصنوعی بود شاهد بازی خوبی از هر دو تیم نبودیم البته ایران چون همیشه در چمن طبیعی بازی می‌کند انتظار زیادی از آن نمی‌رفت که بازی خیلی خوبی را در چمن مصنوعی به نمایش بگذارد.

زیباترین دریبل‌های لالیگا

در چند سال اخیر، لالیگا محل بازی بهترین دریبل‌زن‌های جهان بوده است. در این‌ ویدیو تعدادی از بهترین دریبل‌های سال‌های اخیر از نیمار، مسی، وینیسیوس جونیور و ... را می‌بینید. در نظرات به ما بگویید که کدام دریبل مورد توجه شما بود.

حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی از حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز خبر داد.

علی خاکزاد،  دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدا به دنبال این بودیم که شرایط را برای حضور بانوان تماشاگر فراهم کنیم اما زیرساخت‌ها مناسب نبود. بعد از بازدید استاندار محترم از ورزشگاه یادگار امام (ره) جلسه‌ای برگزار کردیم و مقرر شد نواقص این ورزشگاه تا ۲۴ فروردین برطرف شود.

سال بدون مدال برای هندبال ایران

هندبال ایران در سال ۱۴۰۲ در مسابقات مختلفی شرکت کرد اما در هیچ رده سنی موفق به کسب مدال نشد.  

هندبال ایران در سال ۱۴۰۲ در مسابقات مختلفی از جمله بازی‌های آسیایی هانگژو، مسابقات انتخابی المپیک پاریس، قهرمانی مردان آسیا، قهرمانی زنان جهان، قهرمانی آسیا دختران جوان و قهرمانی جهان پسران نوجوان شرکت کرد اما در هیچ کدام صاحب مدال نشد.  

حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس

عضو تیم ملی هندبال ساحلی مردان ایران با تیم ستاره‌ها در المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت می‌کند.

علی حیدریان، بازیکن تیم ملی هندبال ساحلی ایران، در نمایش هندبال ساحلی فدراسیون جهانی هندبال در کنار ستارگان هندبال ساحلی جهان در حاشیه بازی‌های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

ذخیره لیگ برتری، محور اصلی تیم ملی

سامان قدوس در سالی که گذشت نقشی محوری در تیم ملی ایران داشت و در برنتفورد نیز نمره قابل قبولی گرفت.

نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی

دونده ایران در جریان برگزاری جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.

در جریان برگزاری مسابقات‌ دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی مریم طوسی در ماده ۲۰۰ متر به رقابت پرداخت و نایب قهرمان شد. b طوسی موفق شد با ثبت زمان ۲۳.۴۰ ثانیه پس از رقیب انگلیسی خود از خط پایان عبور کند و نایب قهرمان شود.

۵ پرش ارتفاع تاریخی در بازی‌های المپیک

پرش ارتفاع یکی از ماده‌های جذاب رشته دوومیدانی است. ۵ پرش به عنوان بالاترین پرش‌های ارتفاع در تاریخ بازی‌های المپیک ثبت شده‌اند. ورزشکارانی از لهستان، روسیه، شوروی، کانادا و آمریکا پرش‌هایی با ارتفاع ۲ متر و ۳۷، ۲ متر و ۳۸ و ۲ متر و ۳۹ سانتی‌متر را در ۴ المپیک‌ ۱۹۶۶ آتلانتا، ۲۰۱۲ لندن، ۱۹۸۸ سئول و ۲۰۱۶ ریو ثبت کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • پرویز دهداری؛ دیکتاتور بود یا معلم اخلاق؟
  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • «جوانگرایی» در تیم ملی فوتبال ایران چه زمانی صورت خواهد گرفت؟
  • حسام نژاد یوسفی؛ گرمایی که جان فوتبالیست نوجوان را گرفت! | آن‌هایی که از دست دادیم
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • نامه این فوتبالیست به برادر ۴ ساله‌اش دنیا را تکان داد
  • دختران فوتبالیست جوان ایران در رتبه دهم آسیا ایستادند
  • دختران فوتبالیست جوان ایران در جایگاه دهم آسیا