Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@23:31:33 GMT

کباب خوری مرگبار!؛ نزاع مشتریان به جنایت کشید

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۲۹۰

کباب خوری مرگبار!؛ نزاع مشتریان به جنایت کشید

روزنامه خراسان این نزاع مرگبار شب دوشنبه گذشته در یک کباب فروشی زمانی آغاز شد که جوان ۲۵ ساله‌ای پشت میز غذاخوری در کباب فروشی نشسته بود. در این هنگام جوان ۳۳ ساله‌ای به نام «احسان-م» وارد کبابی شد و به سوی جوان ۲:۵ ساله رفت. هنوز چند ثانیه‌ای از گفتگو بین دو جوان نگذشته بود که ناگهان آن‌ها درون کباب فروشی دست به یقه شدند و حالت تهاجمی گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشاجره و درگیری با دخالت متصدی کباب فروشی و دیگر مشتریان خاتمه یافت و افراد میانجی آن‌ها را به بیرون از کباب فروشی هدایت کردند، اما هنوز جوان ۳۳ ساله سفارش غذای خود را نگرفته بود که جوان ۲۵ ساله به همراه برادرش به صحنه نزاع بازگشتند، ولی این بار تیغه قمه و چاقو در تاریکی شب می‌درخشید. حمله ناگهانی مهاجمان درون کباب فروشی، فرصت هر گونه عکس العملی را از دیگران گرفت و جوان ۳۳ ساله با ضربات برنده نقش بر زمین شد و دقایقی بعد جان خود را بر اثر خون ریزی و عوارض ناشی از اصابت ضربات چاقو و قمه از دست داد. گزارش خراسان حاکی است، با گزارش این ماجرا به قاضی ویژه قتل عمد، روند تحقیقات شکل جنایی گرفت. با حضور شبانه قاضی کاظم میرزایی در صحنه حادثه بررسی‌های میدانی آغاز و مشخص شد که عاملان نزاع مرگبار قبلا نیز با هم درگیری و مشاجره داشته اند، اما این بار انگیزه آن‌ها از نزاع در داخل کباب فروشی نامعلوم بود. به دستور مقام قضایی، گروه زبده‌ای از کارآگاهان اداره جنایی و عوامل بررسی صحنه جرم نیز در محل جنایت (بین توس ۴۲ و ۴۴) حضور یافتند و تحقیقات مقدماتی را با راهنمایی‌های قاضی میرزایی ادامه دادند. پدر مقتول به قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: آن‌ها (متهمان فراری) قبلا نیز برای فرزندم مزاحمت ایجاد کرده بودند و من در پی آشتی دادن آن‌ها بودم که این حادثه رخ داد. متصدی کباب فروشی نیز گفت: من فقط صدای جر و بحث آن‌ها را شنیدم و پس از آن که دو جوان با هم درگیر شدند تلاش کردیم از نزاع جلوگیری کنیم، ولی هنوز چند دقیقه نگذشته بود که دوباره دعوای وحشتناکی رخ داد و جوان ۳۳ ساله هدف ضربات چاقو و قمه قرار گرفت. بنابر گزارش خراسان، تحقیقات گسترده در این باره ادامه دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قتل جوان ۳۳ ساله کباب فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نبی‌الله قاسمی با اشاره به حادثۀ تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: راز مرگ تلخ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد

او اضافه کرد: یک کودک پنج ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارندۀ سلاح مجاز در حین بازی با سلاح به‌سمت خالۀ خود که حدود ۱۴سال دارد شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌نام آن‌ها است مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

او بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228165 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • قتل نو عروس ۱۸ ساله با ۲۰ ضربه چاقو
  • قتل هولناک نو عروس با ۲۰ ضربه چاقو در بازار
  • قتل هولناک نو عروس در بازار/ ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل تکان دهنده نو عروس در بازار / ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل نو عروس در بازار | ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله | زنم به من بی‌محلی می‌کرد چون...