Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:46:45 GMT

دورنمای گرانی لاستیک خودرو

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۳۷۶

دورنمای گرانی لاستیک خودرو

محمد کاظم جنتی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نرخ اعلام شده خرداد ماه ۲ کارخانه لاستیک خودرو در مشهد همان نرخ‌های اردیبهشت ماه بوده و تغییری نکرده است.

وی ادامه داد: با این حال این ۲ کارخانه میزان توزیع لاستیک بین نمایندگی‌های خود در سطح شهر را کاهش داده‌اند به طوری که تعداد لاستیک‌های هر سبد اختصاص یافته به نمایندگی از ۲۰۰ حلقه در سال گذشته به ۱۱۰ حلقه در سال جاری رسیده است، این اقدام به تنهایی بیانگر دورنمای گرانی‌ لاستیک در ماه‌های آتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه صنف تعمیرکاران و فروشندگان لاستیک مشهد گفت: قیمت لاستیک هر سال افزایش قیمت دارد که اغلب در تیر ماه اتفاق می‌افتد اما سال گذشته افزایش قیمت لاستیک طی ۲ مرحله در ماه‌های تیر و دی ماه به میزان ۲۲.۵ درصد اعمال شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون کمبود لاستیک خودرو در بازار وجود ندارد افزود: بازار لاستیک مشهد بسیار راکد بوده و به دلیل نبود مسافر خرید و فروش آن کمتر از سال‌های گذشته است.

جنتی ادامه داد: لاستیک‌های تولید شده کارخانه‌های داخلی ۵۰ درصد نیاز بازار را تامین می‌کند و ۵۰ درصد دیگر از طریق واردات تامین می‌شود.

وی تعداد نمایندگی‌های فروش لاستیک تولید داخل کشور را در مشهد ۳۱ نمایندگی اعلام کرد.

برچسب‌ها لاستیک مشهد بازار خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لاستیک مشهد بازار خودرو لاستیک مشهد بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای ۶ منطقه مشهد «پاک» است

به گزارش «تابناک»، مهدی اله‌پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۷ نشانگر هوای "سالم" است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته هم با عدد ۷۴ از شرایط "سالم" هوای این کلانشهر حکایت دارد.

وی ادامه داد: کیفیت هوای سایر ۱۷ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوای مشهد در وضعیت سالم است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور افزود: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

دیگر خبرها

  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • کیفیت هوای ۶ منطقه مشهد «پاک» است
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • معرفی خودروسازان متخلف به قوه قضاییه
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد