Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@16:49:22 GMT

نگاە تبعیض آمیز بە مسئلە آب در کردستان آزار دهندە است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۳۹۵

نگاە تبعیض آمیز بە مسئلە آب در کردستان آزار دهندە است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان نگاە تبعیض آمیز بە مسئلە آب را یک امر آزار دهندە برای مردم استان کە از نصف سرانە درآمدی کشور برخوردارند توصیف کرد.

 بهمن مرادنیا در دیدار با معاون بهره برداری شرکت آب نیرو و جمعی از مدیران شرکت آب منطقه ای استان به بیان ظرفیت های منابع آبی استان پرداخت و اظهار کرد: با وجود منابع موجود آب استان حق مردم استان و کشاورزان است که از مواهب این نعمت خدادادی برای افزایش درآمد خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باتوجه به تخصیص های مناسب اخذ شده از وزارت نیرو برای تبدیل اراضی دیم به آبی در استان لازم است در اتمام و بهره برداری سدهای در دست ساخت تسریع شود.

مرادنیا با اشاره به اینکه سال گذشته در سفر وزیر نیرو به استان وعده داد که سد ژاوه در سال جاری به اتمام برسد.

استاندار کردستان اظهار کرد: تاکنون بیش از هزار میلیارد تومان در سد ژاوه هزینه شده و ساختمان سد به اتمام و بخشی از سامانه انتقال در حال احداث است و با این تفاسیر باید این سد هرچه زودتر تمام شود و هرگونه تعللی در این امر پذیرفتنی نیست.

مرادنیا عنوان کرد: سد ژاوه با هدف انتقال آب به دشت های قروه و دهگلان برای توسعه کشاورزی و تغذیه منابع زیرزمینی طراحی شده است و شرکت آب نیرو باید در این رابطه جدیت به خرج دهد.

وی در پایان به مشکل آب شرب سنندج نیز اشاره کرد و افزود: قرار است بخشی از آب سد آزاد به تامین آب شرب سنندج اختصاص پیدا کند و بخش دیگری نیز به دشت های شرق استان منتقل شود که متاسفانه در این خصوص کار چندانی صورت نگرفته است و در این شیوه باید بازنگری اساسی صورت بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد روانشناس قلابی برای کشاندن زنان افسرده به خلوتگاه ترسناک

مرد تبهکار که با معرفی خود به عنوان روانشناس و با ترفند ویزیت حضوری، زنان را مورد آزار و اذیت و اخاذی قرار می‌داد از سوی پلیس فتا دستگیر شد.

به گزارش مشرق، چند روز قبل زن جوانی به پلیس فتا مراجعه و از یک روانشناس به اتهام اذیت و آزار و اخاذی شکایت کرد.

شاکی درباره جزئیات این پرونده به پلیس گفت: مدتی پیش به‌دلیل مشکلات روحی به‌دنبال یک روانشناس در فضای مجازی بودم که با صفحه‌ای در اینستاگرام آشنا شدم که مطالب خوبی در آن بارگذاری شده و مربوط به یک روانشناس بود؛ بنابراین برای مراجعه حضوری با دفتر وی تماس گرفته و سپس با تعیین وقت به آنجا مراجعه کردم اما دقایقی پس از حضورم در دفتر مرد روانشناس ناگهان با تهدید اسلحه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و با تهدید مبالغی پول نیز از من گرفت.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: بلافاصله پس از بررسی اظهارات شاکی و انجام تحقیقات سایبری، اقدامات اولیه پرونده آغاز شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. با بررسی‌های بیشتر، شاکی‌های این مرد تبهکار به بیش از ۱۰ نفر افزایش یافت و کارشناسان فنی با تحقیقات بیشتر متوجه شدند مجرم با جعل عنوان روانشناس در اینستاگرام فعالیت می‌کند و بعد از پیدا کردن سوژه‌های خود، اهداف مجرمانه‌اش را پیش می‌برد.

با تلاش‌های شبانه روزی پلیس فتا، این فرد شناسایی و دستگیر شد. همچنین از محل اختفای او، یک قبضه سلاح قلابی و تعدادی بی‌سیم نیز کشف و ضبط شد.

گودرزی با اشاره به اینکه این شخص دارای سابقه بیماری روانی است؛ گفت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا به جرائم خود نسبت به جعل عنوان، برقراری ارتباط با سوژه‌ها و در نتیجه تهدید و اخاذی اعتراف کرد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • (ویدئو) آزار حیوانات گران می‌شود!
  • ◄ انتقاد رانندگان تاکسی از شرایط تبعیض آمیز با اسنپ و تپسی
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه درباره برخی دستگاه‌ها
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه در افزایش هزینه برخی دستگاه‌ها
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی
  • نامناسب بودن معابر، مشکل آزار دهنده معلولان کردستانی
  • شگرد روانشناس قلابی برای کشاندن زنان افسرده به خلوتگاه ترسناک