Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@06:16:12 GMT

روستاها مهم‌ترین کانون برای جهش تولید هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۴۸۱

روستاها مهم‌ترین کانون برای جهش تولید هستند

بابک رضی منش در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای گنبرف اسکو در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روستای گنبرف از استعداد و توانمندی‌های طبیعی بسیاری برای پیشرفت و توسعه برخوردار است.

وی افزود: کشاورزی و گردشگری ظرفیت غالب روستای گنبرف بوده و ادارات جهاد کشاورزی و گردشگری باید برنامه مدون برای جهش تولید در این روستا ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اسکو ادامه داد: ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و بهبود معیشت روستاها اولویت اصلی دولت در روستاها است که باید ظرفیت‌های روستاها احضا و تقویت شده و بخشداران باید برای بارور کردن ظرفیت‌های روستا تلاش کنند.

رضی منش عنوان کرد: تمرکز بر ظرفیت‌ها تنها را برون رفت از مشکلات اقتصادی و ایجاد ثروت است. سیاست هر روستا یک محصول را با جدیدیت دنبال می‌کنیم.

وی گفت: توسعه و ارتقای بهره وری در باغات گل محمدی و تلاش برای فرآوری محصولات و جذب سرمایه گذار از جهاد کشاورزی پیگیری شود.

رضی منش ابراز کرد: باید تلاش کنیم با برنامه ریزی ظرفیت گردشگری را در خدمت اقتصاد روستا قرار دهیم و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای ایجاد و ارتقای زیرساخت‌های گردشگری روستا اهتمام کند.

فرماندار شهرستان اسکو با بیان اینکه بنیاد مسکن شهرستان اجرای فاز دوم طرح هادی را در دستور کار قرار دهد تصریح کرد: اولویت اصلی روستا اجرای روکش آسفالت مسیر کردآباد- گنبرف بوده و اداره کل راهداری به وعده خود در زمینه اجرای روکش در این محور عمل کند و همچنین احداث منبع آب شرب با ظرفیت ۵۰۰ مترمکعبی پیگیری و تأمین اعتبار خواهد شد.

کد خبر 4939609

منبع: مهر

کلیدواژه: روستا اسکو جهش تولید ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر ایلام ستاد مقابله با کرونا یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، طرحی که عمران و زیباسازی محیط روستاها را به دنبال داشته است.

به گفته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بانه با توجه به نقش ارائه خدمات و تامین زیرساختهای توسعه ای، بنیاد مسکن شهرستان عملیات سنگ فرش، دیوارچینی و آسفالت را در سال گذشته در 23 روستای شهرستان اجرایی نموده است و این مهم نقش خوبی در توسعه روستا ها و ماندگاری روستاییان در روستاها داشته است.

بختیار خدری در ادامه افزود با توجه به اجرای طرح هادی توسط این بنیاد و از محل اعتبارات ملی و استانی در سال 1403 شاهد اجرای این طرح در 27 روستا خواهیم بود.

روستای پیاوین یکی از روستاهای هدف گردشگری در شهرستان بانه می باشد که اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی و با هدف حفظ بافت با ارزش آن توانسته نقش خوبی در جذب گردشگر داشته باشد.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • اجرای طرح هادی با بهره گیری از مصالح بومی در شهرستان بانه
  • ۷ هزار روستا به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه