Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهید مهرداد شهیدی در وصیت‌نامه خود آورده است: همیشه برای فرج آقا امام زمان(عج) دعا کنید و از خداوند بخواهید ظهور ایشان را نزدیک کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید مهرداد شهیدی:

بسم الله الرحمن الرحیم

و اعدوا لهم ما استطعم من قوه

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با سلام بر شهیدان حق و آزادی از کربلای حسین(ع) تا کربلای ایران، درود و سلام بر تمام آشنایان و دوستان و مخصوصا خانواده‌ام.

ای مردم ایران فرصت کم است و من در چند جمله پیامم را به شما می‌رسانم؛ از شما درخواست می‌کنم بیش از پیش به جبهه‌ها کمک کنید؛ دعا برای طول عمر رهبر کبیر انقلاب و پیروزی رزمندگان اسلام را فراموش نکنید؛ همیشه برای فرج آقا امام زمان(عج) دعا کنید و از خداوند بخواهید ظهور ایشان را نزدیک کند.

مجدد تکرار می‌کنم کمک به جبهه‌ها و رزمندگان را در اولویت قرار دهید. در پایان از تمامی دوستان و آشنایان حلالیت می‌خواهم. والسلام.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهادت ولايت فقيه انقلاب اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در پیام خود با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب که فرموده اند: صبری که پدر شهید و مادر شهید برای شهادت فرزندشان کرده‌اند، بالاترین صبر‌ها است آورده است: «حاج رجبعلی دهنوی» پدری مومن و متقی از تبار صابرین در راه خدا و پدر شهیدان معظم «علی اکبر، حمید و حسین دهنوی» به ملکوت اعلا و به فرزندان شهیدان چشم انتظارش پیوست.

مرحوم دهنوی مظهر ایثار و استقامت و فداکاری در راه انقلاب و اسلام بود که پس از سال‌ها بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.  

استاندار خراسان رضوی با تسلیت و همدردی با خانواده و بازماندگان آن سفر کرده والامقام، علو درجات او و شهیدان بزرگوارش را از درگاه احدیت مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • شهیدی که پارتی‌بازی نکرد
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • یادواره شهیدان رئیسی و دارا در پایگاه دریایی امام علی (ع) سپاه چابهار
  • عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)
  • مبانی ما در کار؛ اسلام، اصول انقلاب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشد
  • تابوتی اندازه این شهید ارتشی وجود نداشت!
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی