Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:30:55 GMT

کریم انصاری فرد در السیلیه ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۵۰۳

کریم انصاری فرد در السیلیه ماندنی شد

روزنامه قطری اعلام کرد که مهاجم ایرانی السیلیه فصل بعد هم در این تیم بازی خواهد کرد و در تابستان جدا نمی‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، کریم انصاری فرد فصل نخست حضور خود در السیلیه را تجربه می‌کند. با وجود آنکه انتقادهای به عملکرد انصاری فرد وجود دارد و رسانه‌های قطری از احتمال زیاد فسخ قرارداد او در پایان فصل جاری نوشته‌اند اما روزنامه الوطن در شماره امروز صبح خود نوشت که از منابع مطلع نزدیک به باشگاه السیلیه آگاه شده که انصاری فرد فصل بعد هم در این تیم بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم ایرانی در نیم فصل نخست عملکرد خوبی در السیلیه داشت اما در نیم فصل دوم چند بازی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد و قبل از کرونا هم مصدوم شد.

انصاری فرد به شرایط بازی رسیده است و می تواند با از سرگیری مجدد لیگ ستارگان تیمش را همراهی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کریم انصاری فرد تیم فوتبال السیلیه قطر انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!

به گزارش "ورزش سه"، رافا لیائو بار دیگر در ایتالیا مورد حمله و انتقاد کارشناسان قرار گرفت. با توجه به بحران میلان که پس از 7 پیروزی متوالی، مقابل رم در لیگ اروپا شکست خورد و در دربی که اسکودتو را به اینتر داد، نیز بازنده شد، بسیاری از عملکرد بازیکنان در بازی های مهم انتقاد کردند. 

در میان منتقدان، تنیسور افسانه‌ای سابق، آدریانو پاناتا، نیز حضور دارد. او به رای اسپورت گفت: «بدون فکر شما نمی توانید کاری انجام دهید. ورزشکاران زیادی دیده ام، استعدادهای عظیمی که به جایی نرسیدند. مثل اتفاقی که با بالوتلی افتاد، یک استعداد عالی، یک فیزیک بدنی عالی، اما واضح است که چیزی در او گم شده بود.»

پاناتا ادامه داد: «نگرش و عملکرد لیائو به خصوص در بازی رفت برابر رم ارزش سیلی زدن را داشت. به نظر می رسد با بازی فوتبال به ما لطف می کند. نمی دانم چند میلیون درآمد دارد و گویا نمی داند چرا در میلان است. یک قهرمان این کارها را نمی کند. پس او یا قهرمان نیست یا باهوش نیست. لیائو از مغزش در زمین استفاده نمی کند.»

لیائو  فصل جاری 13 گل زده و 13 پاس گل داده اما پس از به ثمر رساندن سه گل متوالی در سری آ مقابل فیورنتینا، لچه و ساسولو، در مهمترین لحظه متوقف شد: در دو بازی با رم و سپس در دربی.

دیگر خبرها

  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است