Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:35:15 GMT

پرداخت پاداش مالی به مدافعان سلامت تا هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۵۴۱

پرداخت پاداش مالی به مدافعان سلامت تا هفته آینده

جعفر صادق تبریزی روز سه شنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار سلامت ایرنا درباره حمایت مالی از مدافعان سلامت در گروه‌های بهداشت و درمان بیان کرد: مبلغی از محل کمک‌های مقام معظم رهبری برای پاداش مالی به مدافعان سلامت در نظر گرفته شده که احتمالا تا هفته آینده پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: بهورز و مراقبان سلامت در خط مقدم مقابله با کرونا و شناسایی زودرس قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که درمان سرپایی دریافت می‌کنند توسط بهورز و مراقب سلامت مورد مراقبت قرار می‌گیرند.

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: ما می‌خواهیم از لحاظ مالی، مبالغ بیشتری به بهورز و مراقب سلامت پرداخت کنیم، اما منابع مالی در شبکه بهداشت سال به سال کمتر می‌شود و به همین دلیل نمی‌توانیم افزایش حقوق را انجام بدهیم. به هر حال کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد و دچار تحریم‌های سختی هستیم.

برچسب‌ها جعفر صادق تبریزی کرونا ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فاصله گذاری هوشمند پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فاصله گذاری هوشمند کرونا ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فاصله گذاری هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت شبکه سلامت با اجرای طرح سلامت خانواده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرشیدی گفت:­ برای تحقق طرح سلامت خانواده، تعداد مراقبین سلامت و بسته‌های خدمت افزایش یافته و شبکه سلامت تقویت شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی با اشاره بر استخدام ۸۰۰۰ مراقب سلامت و۴۰۰۰ بهورز در شبکه سلامت طی سال گذشته، افزود:­تا پایان امسال ۲۷ میلیون نفر در کشور تحت پوشش شبکه سلامت قرار می‌گیرند. فرشیدی اظهار کرد: در کنار نیروی انسانی بسته‌های خدماتی نیز با همکاری مشاورانی که در فرهنگستان علوم پزشکی نیز فعالند تهیه می‌شود. وی گفت: مراقب سلامت برای جمعیت در نظر گرفته می‌شود، چون پزشک در مناطق محروم تغییر می‌کند، اما مراقبان سلامت حضور دارند و رابطه بیمار با پزشک خواهند بود. وی گفت: بهورز یا همان مراقب سلامت به صورت چند منظوره بر بهداشت محیط زندگی جمعیت با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته نیز نظارت می‌کند. معاون بهداشت گفت: هدف ما ارتقای سلامت با استفاده از شبکه نظام خانواده است.

دیگر خبرها

  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • غربالگری ۸۰۰۰۰۰ نفر از جمعیت استان اردبیل
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • راه اندازی رشته های پرستاری و پیراپزشکی در ماکو
  • افزایش تعداد مراقبین سلامت/ تقویت شبکه سلامت کشور
  • نشست برنامه‌های هفته سلامت تویسرکان
  • تقویت شبکه سلامت با اجرای طرح سلامت خانواده