Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@21:28:16 GMT

قربانیان کرونا در آمریکا از 105 هزار نفر عبور کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۶۰۳

قربانیان کرونا در آمریکا از 105 هزار نفر عبور کرد

طبق آمار و ارقام جدید دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ دستکم 784 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته، مجموع قربانیان کرونا در آمریکا از 105 هزار نفر عبور کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، ظرف 24 ساعت گذشته با مرگ 784 مورد جدید، مجموع قربانیان کرونا ویروس در ایالات متحده آمریکا به 105 هزار و 165 نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته دستکم 21 هزار و 188 مورد جدید به مبتلایان به ویروس «کووید-19» در ایالات متحده آمریکا افزوده شده است تا مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به یک میلیون و 811 هزار و 360 نفر برسد.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز گذشته این مرکز نمایانگر کاهش نسبی تعداد مبتلایان و قربانیان کروناویروس در ایالات متحده آمریکا است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون و 859 هزار و 323 نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور، 106 هزار و 925 نفر گزارش کرده است. ایالت نیویورک با 380 هزار و 825 مورد ابتلا و 29 هزار و 988 مورد فوتی، همچنان کانون بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا محسوب می شود.

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون دستکم 6 میلیون و 266 هزار و 192 نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و از آن میان، 375 هزار و 559 نفر جان خود را از دست داده‌اند و دو میلیون و 696 هزار و 9 نفر نیز بهبودی پیدا کرده‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا قرار دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کروناویروس ویروس کرونا ویروس کرونا کووید 19 ایالات متحده آمریکا آمریکا جانز هاپکینز دانشگاه ایالات متحده آمریکا قربانیان کرونا جانز هاپکینز آمار و ارقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود

"عباس گلرو" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این واقعیت که جمهوری اسلامی ایران نشان داد اراده برای عملی کردن پاسخ به دشمنان را دارد، به خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری تقریب گفت: باید توجه داشت که جمهوری اسلامی تحولاتی که در منطقه غرب آسیا می‌گذرد را با حساسیت بیشتری پیگیری کند و در این بین هر گونه اظهار نظری که بتواند به ثبات منطقه کمک کند، باید گفته شود.
 
وی ادامه داد: تمامی کشورها باید علملیات وعده صادق را مدنظر قرار بدهند؛ چرا که این اولین بار در منطقه بود که جمهوری اسلامی ایران مستقیما به خاک سرزمین اشغالی فلسطین حمله و جواب شیطنت رژیم اسرائیل را داد.
 
نماینده مردم سمنان با اشاره به رایزنی های غرب برای جلوگیری از پاسخ ایران به اسرائیل، گفت: کشورهای اروپایی و غربی علی رغم رایزنی‌های فشرده با ایران برای خویشتنداری کردن کشور ما دیدیم که دستگاه دیپلماسی ما همگام با بخش نظامی خوب عمل کرد و پاسخ های محکمی داده شد که جدیت ایران در واکنش را مورد تاکید قرار داد.

گلرو با بیان این واقعیت که هیبت پوشالی اسرائیل که هیچ کس جرات چپ نگاه کردن به آنها را نداشت فرو ریخت، تصریح کرد: جهانیان دیدند که موازنه وحشتی برقرار شد، سطح بازدارندگی ایران ارتقا یافت  و تمامی اینها سبب شد افکار عمومی داخل اسرئیل نسبت به امنیت‌شان بیشتر از پیش نگران شوند.
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به  رایزنی های کشورهای غربی  با مقامات وزارت خارجه ایران، تاکید کرد: زمانی که آنان جدیت ایران در پاسخ دادن به رژیم غاصب اسرائیل را دیدند از ما خواستند که در چارچوب حقوق بین‌الملل عمل کنم که خود این درخواست نشان داد عمل ما "دفاع مشروع"، "قانونی" و در "چارچوب حقوق بین‌الملل" بود؛ این عملیات نشان داد دنیا نمی‌توانست هیچ نقدی به واکنش ما داشته باشد.

 ادبیات نیانیاهو تغییر کرده است 
وی با بیان اینکه نتانیاهو همچنان به دنبال متقاعد کردن آمریکا و غرب برای پاسخ به ایران است، ادامه داد: ادبیات رژیم غاصب اسرائیل "ادبیات نگرانی" در درون است. یعنی با نگرانی حرف از واکنش می زنند و می گویند به گونه ای جواب ایران را خواهیم داد که منطقه را ملتهب نکند؛ و این بدین معناست که ما به طرف های اروپایی تضمین می‌دهیم که دست به کاری نزنیم که ایران با شدت بیشتری با ما برخود کند.
 
گلرو با یادآوری این واقعیت که اظهار نظرهای نتانیاهو قبل و بعد از اقدام ایران بسیار متفاوت و با احتیاط شده است، چرا که خوب فهمیده است راه پاسخ دادن باز شده است،  بیان داشت: "وعده صادق" درواقع پاسخ به اسرائیل نبود بلکه به طرف های غربی عضو ناتو هم پاسخ دادیم. چرا که انگلیس و فرانسه  با استفاده از جنگنده و ابزارهای مختلف نظامی خود در جهت رهگیری موشک های بالستیک، کروز و پهپادهای ایرانی آمده بودند ولی ما علی رغم همه کمک هایی که به رژیم صهیونیستی شد موفق عمل کردیم.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان با اشاره به اینکه آمریکا و غرب اعلام کردند که پاسخ حمله ایران به رژیم صهیونیستی را از طریق دیپلماتیک خواهند داد، افزود: با توجه به دیپلماسی قوی و فعالانه دولت در برخورد کردن در این زمینه و همچنین مذاکراتی که با سایر کشورها بویژه چین و روسیه انجام شد مشاهده کردیم که  آمریکا و اروپا در پاسخ دیپلماتیک به ایران شکست خوردند.
 
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • موشن‌گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • فیلم/ ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • موشن گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • آمار ترسناک از قربانیان دخانیات در ایران
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ