Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که حضرت امام خمینی (ره) همواره به اقشار مستضعف و محروم جامعه توجه داشته و به مسئولان توصیه کردند که از اشرافی‌گری فاصله بگیرند.

محمد علیپور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ضرورت مرور وصیتنامه امام خمینی (ره) توسط مسئولان بیان کرد: همه بخش‌های کشور و تمام افرادی که در هر زمینه مسئولیت دارند باید منویات حضرت امام خمینی (ره) را که در وصیتنامه سیاسی - الهی ایشان آمده نصب‌العین قرار داده و همواره به آن توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه در وصیتنامه حضرت امام خمینی (ره) نکات بسیاری مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: یکی بحث استکبارستیزی و تسلیم نشدن در برابر ظالمان است که حضرت امام خمینی (ره) در این زمینه توصیه اکید دارند. از سوی دیگر حضرت امام خمینی (ره) به رسیدگی به محرومان و مستضعفان تاکید جدی داشته است.

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قوای مجریه، مقننه و قضاییه باید با توجه به وصیتنامه حضرت امام خمینی (ره) در برنامه‌ریزی‌های خود محرومان و مستضعفان جامعه را مورد توجه قرار دهند. همان‌طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند این انقلاب برای پابرهنگان و مستضعفان است. مسئولان باید از هرگونه اشرافی‌گری پرهیز کنند.

علیپور در ادامه تاکید کرد: سطح زندگی امام خمینی (ره) برابر زندگی مستضعفان بود. مسئولان نیز باید همین رویه را داشته باشند. اگر خدایی نکرده مسئولان نظام اسلامی به اشرافی‌گری روی بیاورند انقلاب اثرگذاری خود را از دست داده و ما از آرمان‌های انقلاب فاصله گرفته‌ایم.

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به این‌که حضرت امام خمینی (ره) بر حفظ و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی تاکید داشته است، بیان کرد: نباید به گونه‌ای عمل کنیم که خدایی نکرده عملکرد مسئولان نظام اسلامی و غفلت مردم ما را از آرمان‌های انقلاب و اسلام دور کند. حفظ اساس و تفکر انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های بلند انقلاب از مواردی است که همواره حضرت امام خمینی (ره) بر آن تاکید داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم وصیت نامه حضرت امام خمینی ره سالگرد ارتحال امام خمینی ره حضرت امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دوم اردیبهشت ماه در اقدامی مبتکرانه و هوشمندانه از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) مزین به نام نهاد مقدسی شد که قدرتمندانه همپای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشیده است.
نیرویی مردمی که با تکیه بر مکتب عاشورای حسینی (ع) در عرصه‌های مختلف مانند ولایتمداری و مبارزه با ظالمان حماسه‌هایی ماندگار رقم زده است.
این نهاد مکتبی، در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸، به دستور رسمی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، تأسیس شد.
این نهاد مردمی در همه‌ی عرصه‌ها به ویژه عرصه سازندگی و خدمات رسانی بی منت و صادقانه پای کار است و محرومیت زدایی، حمایت از اقشار کم برخوردار و خدمت رسانی به روستا‌ها و مناطق محروم جامعه از اقدامات دیگر این نهاد مقدس و مکتبی است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هر شرایطی مرزبانی خوبی برای مرز‌های این آب و خاک است.

دیگر خبرها

  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • سپاه پاسداران، حافظ حریم نظام و انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • حساب ۱۰۰ امام منطبق بر ایدئولوژی انقلاب است
  • ضرورت بازخوانی اندیشه امام راحل برای نسل جدید