Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:59:23 GMT

حفاظت سنگین از ترامپ در مقابل معترضین

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۶۴۶

حفاظت سنگین از ترامپ در مقابل معترضین

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی‌اش پس از دو روز پنهان شدن از انظار عمومی به دلیل تظاهرات سراسری در جمع خبرنگاران در کاخ سفید، پیاده به همراه وزیر دفاع آمریکا، وزیر دادگستری، سخنگوی کاخ سفید، مشاور امنیت ملی آمریکا و تعدادی دیگر از مقامات در میان حفاظت چند لایه نیرو‌های امیتی از کاخ سفید خارج شد و از درون پارکی که تا چند دقیقه قبل از آن مملو از معترضین بود عبور کرد و رو به روی کلیسای جان اپیسکوپال ایستاد و کتاب انجیل را جلوی دوربین‌ها بالا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش از آنکه ترامپ و همراهانش از محوطه کاخ سفید خارج شوند و به سوی کلیسای جان اپیسکوپال بروند نیرو‌های امنیتی با استفاده از گاز اشک‌آور و باتوم شهروندان معترضی که همزمان با سخنرانی رئیس‌جمهورشان در بیرون کاخ سفید تظاهرات مسالمت‌آمیز برپا کرده بودند را متفرق کردند.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: اگر امنیت به ایالت‌ها بازنگردد ارتش وارد عمل می‌شود ترامپ خطاب به فرمانداران ایالتی: معترضان را بازداشت و محاکمه کنید

پلیس شهر مینیاپولیس هفته گذشته جورج فلوید، شهروند بی‌دفاع سیاه‌پوست را که مدعی بود «کلاهبرداری» کرده به شکل فجیعی خفه کرد و به قتل رساند. طبق ویدئویی که از قتل این تبعه سیاه‌پوست آمریکا منتشر شده، پلیس پس از توقف، او را به زمین می‌زند و در حالی که بر گردن او زانو زده است، دستانش را از پشت می‌بندد. در این لحظه فلوید فریاد می‌زند که نمی‌تواند نفس بکشد و التماس می‌کند که او را نکشند. اما بی‌توجهی پلیس به او و فشاری که به گردنش وارد می‌شود باعث خفگی این شهروند بی‌دفاع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ تظاهرات در آمریکا تظاهرات ضد نژادپرستی کاخ سفید کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه

آفتاب‌‌نیوز :

کاخ سفید اعلام کرد که ۱۷ کشور از جنبش حماس درخواست می‌کنند که اسرای صهیونیست موجود در غزه را در مقابل «آتش‌بس و بازگشت آوارگان به شمال» آزاد کند.

طبق گزارش العربیه، کاخ سفید اعلام کرد: توافق پیشنهادی برداشتن هرگونه مانع برای بازگشت آوارگان به شمال غزه را شامل می‌شود. این توافق توافق فوری و طولانی مدت در غزه را شامل می‌شود. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان آتش‌بس در غزه وجود دارد، اما ما به‌طور کامل از این امر مطمئن نیستیم.

آمریکا همچنین مدعی شده «پاسخ حماس به پیشنهاد‌های مطرح شده به هیچ وجه تشویق‌کننده نیست».

این در حالی است که حماس باهار تاکید کرده در مذاکرات انعطاف لازم را از خود نشان داده و این رژیم صهیونیستی است که به ادامه جنگ و کشتار مردم فلسطین اصرار دارد.

کاخ سفید همچنین تاکید کرد پیشنهاد مطرح شده به حماس با ضمانت‌های آمریکا قطر و مصر است.

در این راستا، یک مسئول آمریکایی به اکسیوس گفت: اطلاعات به دست آمده در روز‌های اخیر نشان می‌دهد که حماس به دنبال تعویق توافق تبادل اسرا نیست. حماس آماده نشستن بر میز مذاکرات است. شاخص‌ها نشان می‌دهد که امکان پیشرفت در مساله توافق تبادل‌اسرا وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد