Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس بر نحوه تخصیص اعتبار آب خوزستان نظارت می‌کند تا این اعتبارات در موضوع هزینه شده و به حل مشکل مردم منجر شود.

سیدنظام‌الدین موسوی در گفتگو با  خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به مشکلات آب خوزستان و نظارت مجلس بر اعتبارات تخصیص یافته برای حل این مشکلات اظهار کرد: مسئله تأمین آب شرب خوزستان جدی است و انتظاراتی میان مردم این منطقه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که عدم نظارت بر تخصیص ارزهای 4200 تومانی در سال‌های گذشته برای کشور به وجود آورد، تصریح کرد: در سال 97 به دلیل نبود نظارت کافی ارزهای اختصاص یافته برای گشایش در بازار و تأمین کالاهای اساسی مردم در جای خود هزینه نشد و شبهات زیادی میان مردم شکل گرفت و در نهایت دیوان محاسبات به این تخلفات ورد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه مجلس یازدهم بعد نظارتی مجلس را تقویت می‌کند، گفت: در زمان شیوع بیماری کرونا یک میلیارد یورو برای مقابله با این بیماری تخصیص داده شد و در همان زمان منتخبان مجلس اعلام کردند که بر نحوه تخصیص این اعتبارات و هزینه‌کردهای آن نظارت قوی می‌کنند.

موسوی با تأکید براینکه صندوق توسعه ملی متعلق به نسل‌های آینده است و برداشت از آن با حساسیت خاصی صورت می‌گیرد و لذا در خصوص نحوه هزینه‌کردهای آن دقیق هستیم، گفت: در مسئله تخصیص اعتبار از صندوق توسعه برای حل مشکلات آب و فاضلاب خوزستان هم مجلس و خصوصاً نمایندگان استان پیگیر خواهند بود و نظارت می‌کنند تا این اعتبارات در موضوع هزینه شود تا به حل مشکل مردم منجر شود.

انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: صندوق توسعه ملی نماینده مردم تهران در مجلس سیدنظام الدین موسوی اعتبارات آب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «سیدناصر حسینی»، نماینده مردم گچساران، امروز در صحن مجلس به وزیر ارتباطات درباره «سرقت امپراتوری‌ اپراتورهای بی‌رحم از جیب مردم» تذکر داد.

براساس گزارش دیجیاتو، حسینی گفت: «وزیر ارتباطات به‌عنوان تنظیم‌گر ارتباطات کشور، بین منفعت عمومی و نیاز بخش خصوصی تعادل برقرار کند. اگر افزایش ۳۴ درصدی تعرفه اینترنت امری ضروری است، باید از افزایش بیش از آن جلوگیری کنید. افزایش قیمت بالای ۷۰ تا ۱۵۰ درصدی بسته‌های اینترنتی توسط امپراتوری اپراتورهای بی‌رحم یک سرقت آشکار از جیب مردم است.»

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، این نماینده مجلس از وزیر ارتباطات خواست: «در ارتباط با چندهزار میلیارد هزینه‌های مربوط به فیلترشکن شفاف‌سازی کنید؛ چرا که مردم از نان شب خود می‌گذرند اما از هزینه‌های اینترنت نمی‌گذرند. آیا برای میزان دقیق گردش مالی هزینه‌های فیلترشکن و دلایل عدم برخورد با آن پاسخی دارید؟»

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898804

دیگر خبرها

  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟