Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:30:26 GMT

روند افزایش دما در گلستان تا جمعه ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۸۰۶

روند افزایش دما در گلستان تا جمعه ادامه دارد

محمود محمدقلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: آسمان استان تحت تأثیر جریانات جنوبی قرار دارد و جو آرام و پایدار در سطح حاکم است.

وی افزود: الگوهای پیش یابی نشان می دهند که این شرایط تا روز جمعه در استان ادامه خواهد داشت.

محمدقلی پور بیان کرد که دمای هوای امروز به طور نسبی بین چهار الی ۶ درجه سانتیگراد افزایش یافته و پیش بینی می شود به طور میانگین به ۳۵ درجه در سطح استان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: البته در برخی از ساعات بعدازظهر مخصوصاً در نواحی شمالی وزش باد محلی موقتی هم پیش بینی می شود.

محمدقلی پور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته گرگان با ۱۶ درجه سانتیگراد خنک ترین شهرستان بوده و دمای روز گذشته گنبدکاووس هم در گرمترین ساعت به ۳۳ درجه رسید.

طبق گفته رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گلستان، دمای حداکثر استان امروز(سه شنبه) به ۳۷ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

کد خبر 4939800

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان افزایش دما محمد قلی پور ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر ایلام روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: از روز جمعه این هفته با عبور امواجی از منطقه، شاهد بارش پراکنده باران در برخی مناطق استان خواهیم بود.

محمدرضا رحمن‌نیا امروز (۲۷ فروردین ماه) با اشاره به ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر این هفته، اظهار کرد:‌ اکنون آسمان استان صاف و گاهی با وزش باد ملایم همراه است. از جمعه تا یکشنبه هفته بعد، شرایط جوی نسبتاً ناپایداری در استان حاکم خواهد شد که به‌شکل وزش باد و بارش پراکنده باران خود را نشان می‌دهد.

وی دمای هوای استان را در روزهای آینده افزایشی دانست و گفت:‌ در شبانه‌روز گذشته روستای خیرآباد با منفی چهار درجه سانتیگراد سردترین و گیلوان در شهرستان طارم با ۲۵ درجه سانتیگراد، گرمترین نقطه استان زنجان بودند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بود که این میزان نسبت به روز قبل، در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

او با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، گفت: در شبانه‌روز گذشته، کمینه و بیشینه دمای زنجان ۳ و ۱۹ درجه، ابهر ۱ و ۱۷ درجه،‌ خرمدره ۳ و ۱۷ درجه، آب‌بر ۹ و ۲۵ درجه، قیدار ۷ و ۱۵ درجه، سلطانیه منفی ۱ و ۱۸ درجه و ماهنشان ۵ و ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • افزایش دمای هوای همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته
  • سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد
  • افزایش هشت درجه ای دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی تا ۸ درجه افزایش می‌یابد
  • پیش بینی دمای هوای ۳۰ درجه‌ای پایان هفته در گلستان
  • ناپایدار شدن وضعیت جوی از آخر هفته در زنجان