Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@11:32:49 GMT

اعمال مقررات منع آمد و شد در نیویورک

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۸۱۹

اعمال مقررات منع آمد و شد در نیویورک

خبرگزاری فارس: «آندرو کوومو» فرماندار ایالت کالیفرنیا مقررات منع آمد و شد در شهر نیویورک اعلام کرد که این ممنوعیت از ساعت ۱۱ شب تا ۵ صبح ادامه خواهد داشت.

وی که در نطقی رادیویی صحبت می‌کرد، همچنین گفت که تعداد نیرو‌های امنیتی در این شهر از ۴ هزار نفر به ۸ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

اعتراضات و ناآرامی‌های چند روز گذشته در نیویورک به دلیل قتل مرد سیاهپوست توسط پلیس آمریکایی، باعث بروز تخریب و سرقت‌هایی در بخش‌های مختلف این شهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از قتل فلوید، معترضان در شهر‌های مختلف آمریکا علیه خشونت و بی‌رحمی پلیس تظاهرات کردند.

«کایلی مک‌انانی» سخنگوی کاخ سفید نیز روز دوشنبه گفت که وزارت دفاع آمریکا ۱۷ هزار نفر از نیرو‌های گارد ملی را در ۲۴ ایالت این کشور مستقر کرده است.

وی که در کنفرانس خبری کاخ سفید صحبت می‌کرد، افزود: «تن‌ها در دو ایالت بیش از ۱۰۰۰ نفر از نیرو‌های گارد ملی مستقر شده‌اند.»

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد که در حال حاضر ۳۵۰ هزار نفر آماده بوده و رئیس جمهور از فرمانداران ایالت‌ها درخواست کرده تا از آن‌ها برای حفاظت از شهرندان و فروشگاه‌ها استفاده کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مقررات منع آمد و شد نیویورک نیرو های امنیتی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه

ده‌ها نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در آمریکا در حمایت از غزه دست به اعتراض زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اعضای هیئت علمی دانشگاه کلمبیا آمریکا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند.

همچنین ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن نیز بازداشت شدند.

اداره پلیس شهر نیویورک به "سی ان ان" گفت که دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در جریان اعتراضات در محوطه مدرسه دستگیر شدند.

 

.

 

روز200 طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختریسازمان ملل: 70 درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • فیلم| یورش وحشیانه پلیس به محل تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نیویورک
  • (تصاویر) عجیب‌ترین گورستان ایران
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • (تصاویر) خواص قارچ برای سلامتی؛ فقط این قارچ‌ها خوراکی هستند!
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید