Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@09:41:23 GMT

خبر خوب ظریف

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۸۸۶

خبر خوب ظریف

ساعت24 -وزیر خارجه کشورمان در صفحه اینستاگرامش خبر خوبی را خطاب به مخاطبانش منتشر کرد.

محمد جواد ظریف صبح سه شنبه در صفحه اینستاگرامش نوشت:

سلام دوستان
یک خبر خوب
هواپیمای حامل دکتر سیروس عسکری از آمریکا پرواز کرد.
تبریک به همسر و خانواده گرامی ایشان

پیش از این نیز وزیر خارجه کشورمان در مورد وضعیت سیروس عسکری، دانشمند نخبه ایرانی که در آمریکا بازداشت بود اعلام کرد که وی به زودی به کشور برمی‌گردد و گفت: ایشان آزاد است و مشکل اقامت در آمریکا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آقای عسکری از اتهامات واهی که علیه ایشان زده شده بود تبرئه شدند و ما به شدت فعال بودیم که زمینه را برای پرواز بازگشت ایشان فراهم کنیم. اگر تست کرونای ایشان منفی شود ایشان می‌تواند انشاءالله با اولین پرواز به ایران بازگردد.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نیز روز دوشنبه در نشست خبری خود در مورد آخرین وضعیت سیروس عسکری، دانشمند ایرانی که در آمریکا در بازداشت به سر می‌برد گفت: موضوع پرونده ایشان تمام شده است و احتمال می‌دهیم ظرف دو الی سه روز آینده اگر مشکلی پیش نیاید و موانعی ایجاد نشود به کشور بازگردد.

وی افزود: برای ما امنیت ایرانی‌ها در زندان‌های اروپا و آمریکا که آنها را گروگان این کشورها می‌دانیم مهم است و وضعیت آنها را به صورت مرتب پیگیری می‌کنیم.

منبع:ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: محمد جواد ظریف وزیر خارجه احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم

«نون.خ ۵» هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و لحظات جذابی را برای مخاطبان رقم می‌زند. شب گذشته  حال و هوای زندگی کولبران به تصویر کشیده شد و شما می توانید بخش هایی از آن را مشاهده کنید.

فصل پنجم سریال «نون.خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است و در نظر سنجی اخیر رسانه ملی به عنوان پربازدیدترین سریال معرفی شد. 

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم