Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@13:24:13 GMT

خبر خوب «محمد جواد ظریف»

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۰۹۸۰

خبر خوب «محمد جواد ظریف»

محمد جواد ظریف صبح سه شنبه در صفحه اینستاگرامش نوشت:

سلام دوستان
یک خبر خوب
هواپیمای حامل دکتر سیروس عسکری از آمریکا پرواز کرد.
تبریک به همسر و خانواده گرامی ایشان

پیش از این نیز وزیر خارجه کشورمان در مورد وضعیت سیروس عسکری، دانشمند نخبه ایرانی که در آمریکا بازداشت بود اعلام کرد که وی به زودی به کشور برمی‌گردد و گفت: ایشان آزاد است و مشکل اقامت در آمریکا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آقای عسکری از اتهامات واهی که علیه ایشان زده شده بود تبرئه شدند و ما به شدت فعال بودیم که زمینه را برای پرواز بازگشت ایشان فراهم کنیم. اگر تست کرونای ایشان منفی شود ایشان می‌تواند انشاءالله با اولین پرواز به ایران بازگردد.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نیز روز دوشنبه در نشست خبری خود در مورد آخرین وضعیت سیروس عسکری، دانشمند ایرانی که در آمریکا در بازداشت به سر می‌برد گفت: موضوع پرونده ایشان تمام شده است و احتمال می‌دهیم ظرف دو الی سه روز آینده اگر مشکلی پیش نیاید و موانعی ایجاد نشود به کشور بازگردد.

وی افزود: برای ما امنیت ایرانی‌ها در زندان‌های اروپا و آمریکا که آن‌ها را گروگان این کشور‌ها می‌دانیم مهم است و وضعیت آن‌ها را به صورت مرتب پیگیری می‌کنیم.

View this post on Instagram

سلام دوستان یک خبر خوب هواپیمای حامل دکتر سیروس عسکری از آمریکا پرواز کرد. تبریک به همسر و خانواده گرامی ایشان

A post shared by Javad Zarif (@jzarif_ir) on Jun 1, 2020 at 6:15pm PDT

منبع: پارسینه

کلیدواژه: محمدجواد ظریف سیروس عسکری نخبه ایرانی آمریکا آزادی زندانیان پارسی خبر سیروس عسکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی در نیمه پایین جدول قرار دارد که در این فصل در اقدامی جالب، به چندین بازیکن جوان فوتبال ایران میدان داده تا جایی که علی حسنی، جوان ترین بازیکن لیگ بیست و سوم هم عضوی از این تیم است.

اما جوانگرایی فولاد در این فصل به این بازیکن محدود نشده و قرمزهای اهواز محمد عسکری، ستاره ملی پوش ایران در جام جهانی نوجوانان را هم در ترکیب خود به کار بردند تا جایی که این بازیکن با دوازده بازی با لباس فولاد، حالا بیشترین بازی را در بین نفرات تیم حسین عبدی در لیگ برتر در کارنامه دارد.

عسکری در این فصل دوازده بازی در لیگ برای فولاد انجام داده که اولین آنها مقابل استقلال مدعی در نیم فصل اول بود. در ادامه عسکری به یکی از نفرات اصلی تیمش تبدیل شد و توانست هفت بازی دیگر به عنوان بازیکن ثابت برای تیمش به میدان برود تا در نهایت مقابل ملوان اولین گل لیگ برتری خود را جشن گرفت.

گلی که به ثبت تک امتیاز ارزشمند برابر شاگردان تارتار منجر شد. عسکری هجده ساله یک گل دیگر هم برابر سپاهان برای فولاد به ثمر رساند تا حالا با دو گل در دوازده مسابقه، پرکارترین بازیکن جوان لیگ برتر لقب بگیرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • معطلی ۲ روزه مسافران در فرودگاه شارجه امارات به روایت شهروند ایرانی + فیلم
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • برنامه های روز ارتش جمهوری اسلامی در شمال غرب کشور
  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید
  • یک مقصد عجیب در انتظار پاسور تیم ملی والیبال