Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:51:48 GMT

ساخت المان جدید در میدان ۱۵ خرداد زنجان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۱۱۱۰

ساخت المان جدید در میدان ۱۵ خرداد زنجان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،راشاد رئیس شورای شهر زنجان گفت: این عملیات سال گذشته با مصوبه کمیته فرهنگی شورای شهر برای ساخت المانی متناسب با میدان ۱۵ خرداد اجرا می‌شود.
راشاد افزود: برای اجرای این طرح سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد که برای عملیاتی شدن این طرح امسال نیز اعتبار دیگر اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماد میدان ۱۵ خرداد المانی از لاله و شهید و ایثار بود.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود

مرتضی قدیمی کارشناس پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ طبق بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، امروز شرایط جوی پایدار و آسمان صاف و آفتابی را برای استان انتظار داریم که گاهی با وزش باد همراه می‌شود.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی تا پیش از ظهر فردا / جمعه/ ادامه دارد، یادآور شد:‌ از بعدازظهر فردا شاهد نفوذ امواج ضعیفی به استان خواهیم بود که منجر به افزایش ناپایداری، پوشش ابر و افزایش نسبی سرعت وزش باد می شود.

قدیمی اظهار داشت: تا روز چهارشنبه هفته بعد این امواج همچنان در استان مستقر خواهد بود و از بعدازظهر جمعه تا چهارشنبه هفته بعد احتمال رگبار باران خفیف و پراکنده و رعد و برق در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه به لحاظ دمایی نیز تا روز دوشنبه هفته آینده نوسانات قابل توجهی نداریم، ادامه داد: طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با دمای منفی سه سردترین و چورزق با ۳۰ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان بودند.

قدیمی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۹ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان سه و ۲۲ درجه، ابهر سه و ۲۱ درجه،‌ خرمدره هفت و ۳۰ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۷ درجه، قیدار هشت و ۱۵ درجه، سلطانیه یک و ۲۱ درجه و ماهنشان هفت و ۲۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • ببینید | تیپ زرهیِ ارتش به میدان آمد؛ تصاویری از رژه نیروهای مسلح در زنجان
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان
  • طرح جدید دیوارنگاره میدان حضرت ولی‌عصر(عج) زنجان
  • پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت