Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@20:12:13 GMT

بازگشت گروگان 30 ساله زهکی به آغوش خانواده

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۱۱۲۴

بازگشت گروگان 30 ساله زهکی به آغوش خانواده

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از بازگشت گروگان 30 ساله شهرستان زهک در کمتر از 6 ساعت به آغوش خانواده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری بیان کرد: با هوشیاری و سرعت العمل کارآگاهان پلیس آگاهی یکی از عاملان گروگان گیری جوانی 30 ساله در خیابان امام خمینی (ره) شهر زهک در کمتر از یک ساعت از زمان گروگان گیری در یکی از روستاهای حاشیه این شهر دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: همچنین فرد ربوده شده صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در خبری دیگر اذعان کرد: در عملیاتی دیگر کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان زاهدان 6 نفر از اعضای یک باند حرفه ای سرقت های خودرو را شناسایی و طی چند عملیات ضربتی دستگیر کردند.

قنبری افزود: در بازرسی از مخفیگاه این باند تعداد زیادی قطعات و محتویات داخل خودرو سرقت شده، 2 دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری پیکان سرقت شده کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در بازجوئی های علمی کارآگاهان پلیس  به 30 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و 12 فقره سرقت خودروهای سواری در سطح شهر زاهدان اعتراف کرده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گروگان گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از الشرق الاوسط؛ وینگارد دانمارکی برنده دو بار رقابت‌های دوچرخه سواری تور دو فرانس، ۱۲ روز پس از تحمل یک تصادف شدید در اسپانیا، بیمارستان را ترک کرد.

در اوایل ماه جاری، مرحله چهارم مسابقه باسک شاهد یک تصادف بزرگ بود که باعث شد وینگارد (۲۷ ساله) دچار شکستگی استخوان ترقوه و چندین دنده شود.هفته گذشته ­وینگارد تحت عمل جراحی موفقیت آمیز استخوان ترقوه قرار گرفته است. او دیروز سه‌شنبه در شبکه‌های اجتماعی پستی منتشر کرد: «اکنون زمان آن فرا رسیده است که دوباره به طور کامل بهبود پیدا کنیم.»

وینگارد امیدوار است که به موقع بهبود یابد و از عنوان قهرمانی خود در تور دو فرانس دفاع کند، اما آمادگی او تحت تأثیر این حادثه قرار گرفت و مدیر تیم او گفت که ­وینگارد یک اردوی آموزشی در ماه می‌را از دست خواهد داد.

تور دو فرانس از ۲۹ ژوئن در فلورانس آغاز می‌شود و در ۲۱ جولای در نیس به پایان می‌رسد.

تور دو فرانس یکی از معتبر‌ترین تور‌های دوچرخه سواری جاده جهان است که که هر ساله به مدت ۳ هفته در جاده‌های فرانسه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • میدان‌داری سپاه/ از آزادسازی گروگان تا خدمت‌ به سیل‌زدگان
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت