Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@11:39:54 GMT

بازار دلگان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۱۱۵۶

بازار دلگان تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرماندار دلگان در این نشست ضمن پرداختن به وظایف تک تک کسبه و مردم دلگان در مقابله با ویروس کرونا گفت: کسبه  و مردم دلگان از ابتدای مراحل مبارزه با ویروس کرونا تاکنون به وظیفه خود در همکاری با ستاد مبارزه با ویروس کرونا به خوبی عمل کرده‌اند.

مجتبی شجاعی اظهار کرد: کسبه و بازاریان نقش اساسی در شکست ویروس کرونا دارند زیرا با تعطیل کردن مغازه‌ها باعث می‌شوند تا شهروندان و روستاییان از تجمع در بازار خودداری کنند و این خود گام موثری در شکست ویروس کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دلگان با اشاره به شرایط خاص کرونا بر همراهی و همگامی مردم و کارکنان ادارات در رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

این مسئول همچنین از مردم خواست از برگزاری مراسم عروسی، ترحیم و هر گونه تجمع پرهیز کنند.

در این دیدار شماری از بازاریان دلگان با استقبال از برنامه‌های ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان، آمادگی خود را  برای همکاری با این ستاد و شکست کرونا اعلام کرده و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

فرماندار دلگان در حاشیه این دیدار از برپا نشدن نمازهای جمعه این هفته شهرستان خبر داد و گفت: نمازهای جمعه شهرستان دلگان تا اطلاع بعدی تعطیل است.

کد خبر 517277 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان كرونا در ايران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های شرقی استان کرمان اعلام کرد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی بروز سیل؛ کلاس‌های درس مدارس شهرستان‌های نَرماشیر، فهرج، ریگان و گنبکی فردا (چهارشنبه) تعطیل شد و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران این شهرستان‌ها، تعطیلی مدارس به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان بوده و کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

کد خبر 6080332

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد