Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد از برگزاری اولین نمایشگاه دستاوردهای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سعید صیفی در اولین جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مقابله با کرونا که با حضور معاون اقتصادی استاندار و رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی در سالن همایش‌های نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند گامی مثبت در راستای نشان دادن آخرین دستاوردهای تولیدات تجهیزات پزشکی در دوران شیوع ویروس کرونا باشد، اظهار کرد: در سال «جهش تولید»، شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد تلاش دارد در برابر توسعه اقتصاد شهری، تبادلات تجاری، تبادل اطلاعات و به اشتراک گذاشتن انتقال دانش، نشان دهد این صنعت توانایی این را دارد تا با بازکردن درب‌های نمایشگاه تعادلی مطمئن میان بهداشت عمومی در دوران کووید ۱۹ به‌وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شعار برپایی این نمایشگاه را «کرونا فرصت همدلی، تولید و خدمت» بیان کرد و افزود: زمان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مقابله با کرونا همزمان با دهه کرامت در تیرماه ماه سال جاری است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد تضمین سلامت غرفه داران و بازدید کنندگان را با توجه به این بحران پیش آمده، یک ضرورت دانست و گفت: هدف ما این است با برپایی این نمایشگاه فرصتی ایجاد شود تا ضمن برقراری تعهدات اجتماعی در شرایط مدیریت بحران، از اقدامات و نقش آفرینی‌های دستگاه‌های اجرایی که همراه با مدافعان سلامت در یک حرکت جهادی تلاش کردند، تقدیر به عمل آید.

صیفی همچنین معرفی طرح‌های پژوهشی مهم و دستورالعمل‌های حوزه مقابله با کرونا را از برنامه‌های جانبی همزمان با برگزاری این نمایشگاه دانست و گفت: پیش بینی شده دوره‌های آموزشی رایگان برای عموم مردم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد به منظور افزایش سطح آگاهی در مقابله با ویروس کرونا نیز برگزار شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نمایشگاه دستاوردهای مقابله با کرونا نمایشگاه بین المللی نمایشگاه دستاوردهای مقابله با کرونا نمایشگاه بین المللی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین آغاز می‌شود و ناشران می‌توانند تا پنجم اردیبهشت‌ با مراجعه به سامانه ketab.ir ثبت‌نام کنند.

شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه صرفا به صورت فیزیکی خواهد بود و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی را دارا باشند امکان ثبت نام در این نمایشگاه را دارند.

کتاب‌های منتشرشده ناشران دیجیتال از سال ۱۳۹۹ به بعد در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل عرضه است و لازم است قبل از ثبت نام نسبت به ثبت آثار در سامانه اقدام شود.

ناشران علاقه‌مند به ثبت نام و حضور در نمایشگاه کتاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۵۲۶۸ داخلی ۱۰۷ و ۱۰۵ و ۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۳۱۷ تا ۳۲۱ تماس بگیرند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6080256 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • فیلم|برگزاری مراسم رژه روز ارتش در بلوار نماز مشهد
  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری نمایشگاه غذاهای قرآنی در نکا
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • ضرورت اتصال دانش و تکنولوژی به صنعت پلیمری
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند
  • آغاز عملیات اجرائی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب
  • اعلام منتخبان اولین جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی