Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@03:44:52 GMT

«ثامان» نمره قابل قبول گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۱۲۸۶

«ثامان» نمره قابل قبول گرفت

در حالی که «ثامان» طی سال مالی 98 حدود 59 میلیارد ريال درآمد کسب کرده بود، در 8 ماه گذشته از سال مالی 99 به درآمد 219 میلیارد ريالی دست یافته است.

 

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «سامان گستر اصفهان» موفق شد در اردیبهشت ماه دو پروژه خود را به فروش برساند.

 

بر اساس این گزارش، درآمد اردیبهشت ماه بالغ بر 211 میلیارد ريال بود و به این ترتیب، این انبوه ساز که دارای سال مالی منتهی به شهریور 99 است، طی دوره 8 ماهه بیش از 219 میلیارد ريال درآمد شناسایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به طور کلی، در دومین ماه از سال، 228 مترمربع از زمين های ويلایی جی شير به ارزش حدود 9 میلیارد ريال فروخته شد. این پروژه دارای زیربنای 1662 مترمربعی است و بهای تمام شده این میزان، 37 میلیارد ريال است.

 

علاوه بر این، «ثامان» پروژه تجاري زرين - فاز 1 که فقط 61 درصد آن تکمیل شده، به صورت کامل به فروش رساند. این طرح، با زیربنای 1668 مترمربعی، 134 میلیارد ريال سرمایه مصرف کرده اما؛ شرکت آن را در حالی که هنوز تکمیل نشده، به صورت کامل به ارزش 202 میلیارد ريال به فروش رساند.

بنابراین، فروش این دو پروژه برای «ثامان» حدود 79 میلیارد ريال سود به دنبال داشته است.

 

شایان ذکر است که این شرکت در دوره 8 ماهه سال مالی قبل، فقط 12 میلیارد ريال از پروژه های خود را به فروش رسانده بود و در کل دوره 12 ماهه سال 98 حدود 59 میلیارد ريال درآمد عملیاتی شناسایی کرده بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: انبوه ساز تاپ پول نیوز میلیارد ریال سال مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۰ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است