Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی دانشگاه بجنورد با اشاره به عدم بازگشایی دانشگاه از ۱۷ خرداد گفت: امتحانات دروسی که به صورت مجازی برگزار شده، مجازی خواهد بود.

محمود مشکات، مسئول روابط عمومی دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: امتحانات دروسی که به صورت مجازی در دانشگاه بجنورد برگزار شده است، به صورت مجازی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشکات ادامه داد: دانشگاه بجنورد از ۱۷ خرداد بازگشایی نمی‌شود و تاریخ دقیق آغاز امتحانات به زودی اطلاع رسانی خواهد شد. نحوه برگزاری امتخانات دروس عملی نیز هفته آینده مشخص می‌شود.  

مسئول روابط عمومی دانشگاه بجنورد در پایان بیان کرد: طی هفته آتی نیز اطلاع رسانی در خصوص زمان بازگشایی خوابگاه‌ها برای جمع آوری وسایل انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امتحانات مجازی بازگشایی دانشگاه ها خراسان شمالی دانشگاه بجنورد دانشگاه بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره وعده‌های جابجایی مسکن ملی در سهند

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند می‌رساند با توجه به این‌که برخی از افراد خارج از قوانین و مقررات و با درخواست مبالغی از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند وعده جابجایی متقاضیان در فاز‌های مختلف این شهر را می‌دهند اعلام می‌دارد که چنین اقدامی عملا امکان پذیر نیست و اقدام انجام شده توسط این افراد نیز خارج از چارچوب‌های قانونی است.

متقاضیان به چنین وعده‌هایی اعتماد نکنند و در صورت مشاهده چنین پیشنهاداتی موارد را به حراست شرکت عمران شهر جدید سهند به شماره ۰۴۱۳۳۴۳۷۷۱۴ اطلاع دهند.

هر گونه اطلاعات در خصوص پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند صرفا از طریق روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت
  • گاف روابط عمومی آپ | شرکتی با دو مدیرعامل!
  • هشدار درباره وعده‌های جابجایی مسکن ملی در سهند