Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار مسجدسلیمان گفت:در سال جاری،540 واحد مسکونی از بافت فرسوده شهرستان،بازآفرینی می شود.

محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان پیش از ظهر امروز درگفت و گوباخبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: بعد از زلزله تیرماه 98 در شهرستان مسجدسلیمان نگاه ملی متوجه این شهرستان شد و دولت به‌صورت کامل برای جبران خسارات وارده پای کار آمد و مجوز احداث ۵۴۰ واحد مسکونی در این شهرستان را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همه اقدامات لازم در شهرک ۵۴۰ واحدی برای شروع روند احداث صورت گرفت و اکنون رسما کار احداث این شهرک آغاز شده است.

وی اضافه کرد: جدا از شهرک ۵۴۰ واحدی امام رضا(ع)،مجوز ساخت ۳۰۰واحد دیگر گرفته شده و اکنون زمین مشخص و مطالعات اولیه در حال انجام است که به‌زودی روند ساخت این واحدها هم آغاز می‌شود.

فرماندار مسجدسلیمان گفت: در صورت همکاری مردم، در سال جاری ۴۵۰۰واحد مسکونی از بافت فرسوده شهرستان،بازآفرینی می‌شود.

انتهای پیام/72068

منبع: فارس

کلیدواژه: امام رضا زلزله بافت فرسوده واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: از تامین ۴ میلیون واحد مسکن هدف گذاری شده، عملیات اجرایی ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، روح‌الله اکبری در حاشیه مراسم آغاز عملیات آماده سازی سایت 205 هکتاری سمنان که امروز پنجشنبه 30 فروردین و همزمان با سفر رئیس جمهوری به این استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: عملیات ساخت 2 میلیون و 518 هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد که 500 هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه این طرح ها در قالب مسکن شهری و روستایی است، افزود: بخشی از طرح‌های نهضت ملی مسکن که حدود 200 هزار واحد را شامل می شود در حوزه شهری به صورت خودمالکی و با حمایت دولت در دست احداث است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه 260 هزار واحد مسکونی نیز در بافت فرسوده در دست احداث است، گفت: بخشی دیگر تعهد دولت، در حوزه بهسازی و نوسازی روستایی قرار دارد که تا کنون عملیات احداث 490 هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای واگذاری اراضی به منظور ساخت مسکن در روستاها تا کنون 400 هزار قطعه زمین شناسایی شده، اظهار کرد: از این تعداد 80 هزار قطعه واگذاری به متقاضیان انجام شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی گفت: عملیات ساخت در حوزه شهری در اراضی دولتی با اجاره 99 ساله به متقاضیان عرضه می شود که 400 هزار قطعه زمین در قالب گروه ساخت، ساخت انفرادی و طرح جوانی جمعیت به متقاضیان تحویل داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت مسکن ملی مهرگان مشهد
  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام