Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سعیده بهادرزاده گفت: پایه‌های ورودی اول ابتدایی، هفتم و دهم باید به صورت حضوری فرآیند ثبت‌نام را انجام دهند.

وی افزود: ثبت‌نام برای سایر مقاطع تحصیلی در یزد به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه سناد صورت می‌گیرد.

بهادرزاده ادامه داد: کسانی که به صورت حضوری ثبت‌نام می‌کنند، باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نوبت‌گیری الکترونیکی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان یزد اظهار کرد: ثبت‌نام مدارس از ابتدای خرداد ۹۹ آغاز شده و تا پایان مرداد ادامه دارد.

وی گفت: برای مقطع دوره متوسطه با توجه به اینکه انتخاب رشته پایه دهم انجام می‌شود، ثبت‌نام از نیمه تیر تا پایان مرداد انجام می‌شود.

۲۶۸ هزار و ۸۵۱ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان یزد مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 517280 برچسب‌ها استان یزد مدرسه و مدارس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان یزد مدرسه و مدارس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز

با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی ارم سبز اعلام کرد: با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم‌نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است.

بنابراین گزارش؛ اردوهای دانش آموزی در بخشهای بازدید از باغ وحش، شهربازی‌های روباز، سرپوشیده و فضای سبز مجموعه برگزار می‌شود و دانش‌آموزان با حضور در این مجموعه ضمن استفاده از دستگاه‌های بازی و بازدید علمی و تفریحی از باغ وحش، میتوانند از فضای سبز منحصربفرد مجموعه لذت برده و یک روز خاطره انگیز را رقم زنند.

تولد "شیر کوهی زال" در یک باغ وحش! + تصاویر

برهمین اساس، مدارس می‌توانند با هماهنگی قبلی از طریق شماره تلفن‌های 0212720 و 44140800 از کلیه اماکن مجموعه ارم سبز با لحاظ تخفیفات ویژه مدارس بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات جدید از پرونده مهسا امینی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • کاهش سقف برداشت از حساب‌های بانکی
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • جزییات معامله ۶ هزار میلیاردی سرخ‌آبی‌ها با پتروشیمی و بانک‌ها